Σύστημα τροφοδοσίας: Άμεσος Ψεκασμός: Common Rail
Ανάφλεξη: Ανάφλεξη μετά από συμπίεση
Ατμοσφαιρικό/Υπερτροφοδοτούμενο: Υπερτροφοδοτούμενο
Τύπος Καυσίμου: DIESEL
Χωρητικότητα λαδιού (I): 5.3
Εναλλάκτης (A): 110-140-180
Μπαταρία (Ah/A): 59 / 320 - 69 / 360 - 68 / 380 - 70 / 420
Επιτάχυνση 0-100 km/h (s): 10,1
Τύπος: SUV
Μεταξόνιο (mm): 2.790
Βάρος με οδηγό (kg): 1.724
Μέγιστο επιτρεπτό βάρος (kg): 2.390
Τύπος Κιβωτίου: DQ381-7A
Ζάντες:
7Jx17" - 7Jx18"-7Jx19"-8Jx20"
Ελαστικά:
215 x 65 R17" - 235 x 55 R18"- 235 x 50 R19"- 235 x 45 R20"
Εμπρόσθια ανάρτηση: Ανεξάρτητη McPherson με ελικοειδή ελατήρια και υδραυλικούς αποσβεστήρες
Οπίσθια ανάρτηση: Πολλαπλών συνδέσμων με ελικοειδή ελατήρια και υδραυλικούς αποσβεστήρες
Σύστημα διεύθυνσης: Ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα
Διάμετρος στροφής (m): 11,9 m
Σύστημα φρένων: Αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός 314 x 30 - Δίσκοι πίσω 300 x 12
“Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων έχουν καθοριστεί σύμφωνα με τις διαδικασίες μετρήσεων που προβλέπονται από το νόμο. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2017, ορισμένα νέα οχήματα έχουν ήδη λάβει έγκριση τύπου σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure), μία πιο ρεαλιστική διαδικασία δοκιμών για τη μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018 το πρότυπο NEDC (New European Driving Cycle) θα αντικατασταθεί από το WLTP σταδιακά. Εξαιτίας των πιο ρεαλιστικών συνθηκών δοκιμής, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 που καταγράφονται σύμφωνα με το WLTP θα είναι, σε πολλές περιπτώσεις, υψηλότερες από αυτές που μετριούνται σύμφωνα με το NEDC. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διαφορές μεταξύ WLTP and NEDC, παρακαλούμε επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας https://www.seat.gr/company/wltp-standard.html
Επί του παρόντος απαιτείται από το νόμο να αναφέρονται τα στοιχεία NEDC. Στην περίπτωση νέων αυτοκινήτων τα οποία έχουν λάβει έγκριση τύπου σύμφωνα με το WLTP, τα στοιχεία NEDC προέρχονται από τα δεδομένα WLTP. Είναι δυνατό να αναφέρονται επιπρόσθετα και οι τιμές WLTP εθελοντικά, μέχρι αυτό να απαιτείται από το νόμο. Σκοπός τους είναι αποκλειστικά η σύγκριση ανάμεσα σε διαφορετικούς τύπους οχημάτων. Επιπλέον εξοπλισμός και αξεσουάρ (π.χ. πρόσθετα εξαρτήματα, διαφορετικοί τύποι ελαστικών κλπ.) μπορεί να αλλάζουν τις σχετικές παραμέτρους των οχημάτων, όπως το βάρος, την αντίσταση κύλισης και την αεροδυναμική και σε συνάρτηση με τις καιρικές και οδηγικές συνθήκες καθώς και τον προσωπικό τρόπο οδήγησης, μπορεί να επηρεαστεί η κατανάλωση καυσίμου, η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, οι εκπομπές CO2 και οι τιμές επιδόσεων του αυτοκινήτου.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επίσημες τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 των νέων επιβατικών αυτοκινήτων, ελέγξτε τον «Οδηγό κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα» που διατίθεται σε όλο το δίκτυο διανομέων και στην ιστοσελίδα του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων (https://www.seaa.gr/sites/seaa/files/Co2%20final%20site%202018.pdf)“