en:Κάτοχοι:My SEAT:My SEAT app:FAQ's 2020.0.13.2 GR/EL

Συχνές Ερωτήσεις

Χρειάζεσθε κάποια βοήθεια;

                                            

Συχνές Ερωτήσεις για την εφαρμογή My SEAT App

Όλα όσα θέλετε να μάθετε.


Η εφαρμογή My SEAT App App στοχεύει να είναι το κύριο κανάλι επικοινωνίας μεταξύ της SEAT και των πελατών της. Χάρη στη σύνδεση με τη συσκευή My SEAT App DataPlug, οχήματα SEAT από το 2008 και μεταγενέστερα θα μετατραπούν σε συνδεδεμένα οχήματα.

Εάν δεν διαθέτετε συσκευή DataPlug, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή My SEAT App, με λειτουργίες που δεν σχετίζονται με συνδεδεμένο αυτοκίνητο.

Το SEAT DataPlug μου είναι μια σύνδεση OBD (ενσωματωμένη διάγνωση), που αναφέρεται επίσης ως DataPlug, η οποία συνδέεται στη διεπαφή (interface) διάγνωσης (ενσωματωμένη διάγνωση) του SEAT σας. Συλλέγει διαφορετικούς τύπους πληροφοριών κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού και τις στέλνει στο smartphone σας μέσω Bluetooth. Στη συνέχεια, θα είστε σε θέση να παρακολουθείτε τις μετρήσεις και την κατάσταση του οχήματός σας και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις εάν χρειάζεται.

Η εφαρμογή My SEAT App χωρίς DataPlug διαθέτει όλα τα ακόλουθα χαρακτηριστικά: Βοηθητικό πρόγραμμα στάθμευσης, Παρακολούθηση κόστους, Αναγνώριση συμβόλων, Αναφορά ατυχημάτων, Απολαύστε το SEAT σας, Εγχειρίδιο αυτοκινήτου, Προσφορές, Ειδήσεις, Βιβλίο συντήρησης, Κλήση οδικής βοήθειας, Προγραμματισμός και Βοήθεια από έμπορο. Εάν η εφαρμογή My SEAT App είναι συνδεδεμένη σε ένα DataPlug, μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση σε λειτουργίες για συνδεδεμένα οχήματα, όπως: Κατάσταση οχήματος, Μετρήσεις οχήματος και Σχεδιασμός ταξιδιού. Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για κάθε λειτουργία στις αντίστοιχες Συχνές Ερωτήσεις.

Η εφαρμογή My SEAT App είναι διαθέσιμη στο Apple App Store ή στο Google Play Store.

Θα χρειασθείτε τα ακόλουθα:

- Smartphone με λειτουργικό σύστημα Android (6.0 ή μεταγενέστερο) ή iOS (10.0 ή μεταγενέστερο)

- Η εφαρμογή  My SEAT App εγκαταθίσταται από το Play Store (Android) ή το App Store (iOS)

- Smartphone με σύνδεση στο Διαδίκτυο

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή My SEAT App στον ιστότοπο της SEAT: https://www.seat.gr/owners/my-seat/my-seat-app.html ή καλώντας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της SEAT.

- Smartphone με λειτουργικό σύστημα Android (6.0 ή μεταγενέστερο) ή iOS (10.0 ή μεταγενέστερο).

- Η εφαρμογή  My SEAT App εγκαταθίσταται από το Play Store (Android) ή το App Store (iOS).

- Smartphone με σύνδεση στο Διαδίκτυο.

- My SEAT App DataPlug (διατίθεται μέσω των επισήμων εμπόρων/επισκευαστών της SEAT).

- Όχημα SEAT συμβατό με το My SEAT App DataPlug. Ελέγξτε στην συγκεκριμένη διεύθυνση URL εάν το όχημά σας είναι συμβατό: https://www.seat.gr/owners/my-seat/my-seat-app.html

- Bluetooth ενεργοποιημένο.

- Ο κινητήρας του οχήματος πρέπει να είναι ενεργοποιημένος.

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή My SEAT App και την συμβατότητα στον ιστότοπο της SEAT: https://www.seat.gr/owners/my-seat/my-seat-app.html ή καλώντας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της SEAT.

Συνήθως μπορείτε να ελέγξετε την έκδοση λογισμικού του smartphone σας στο μενού Ρυθμίσεις.

Android: Ρυθμίσεις -> Σχετικά

iOS: Ρυθμίσεις -> Γενικά -> Σχετικά

Τι πρέπει να κάνω για να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή My SEAT App;

- συνδέστε το τηλέφωνό σας στο Διαδίκτυο

- αποδεχθείτε την άδεια τοποθεσίας και ενεργοποιήστε το σήμα GPS

- αποδεχθείτε την άδεια για τις ειδοποιήσεις push

- ενεργοποιήστε τη λειτουργία Bluetooth του τηλεφώνου σας

Το SEAT DataPlug και το smartphone συνδέονται μέσω Bluetooth.

Μπορείτε να διαχειριστείτε αρκετά οχήματα SEAT στην εφαρμογή My SEAT App. Θα μπορείτε να προσθέσετε έως και 4 οχήματα που σχετίζονται με έναν μόνο χρήστη. Λάβετε υπόψιν ότι πάντα επιλέγεται ένα μόνο αυτοκίνητο και η εφαρμογή θα προσαρμοσθεί σε αυτά τα μοντέλα. Τα υπόλοιπα οχήματα θα βρίσκονται στην ενότητα «Γκαράζ». Μόνο το επιλεγμένο αυτοκίνητο μπορεί να αντιστοιχιστεί με το My SEAT App DataPlug. Εάν θέλετε να συνδέσετε το DataPlug με άλλο αυτοκίνητο του γκαράζ, θα πρέπει να το επιλέξετε από την ενότητα «Garage».

Επιπροσθέτως, το My SEAT App DataPlug μπορεί να συνδεθεί μόνο σε ένα smartphone ανά πάσα στιγμή. Αυτό σημαίνει ότι εάν δύο smartphone προσπαθούν να συνδεθούν με το DataPlug, μόνο ένα θα το κατορθώσει.

Η εφαρμογή και τα περισσότερα από τα χαρακτηριστικά της είναι δωρεάν. Θα ενημερώνεστε πάντα εάν μπορεί να προκύψει ένα επιπλέον κόστος, όπως η κλήση στην Οδική Βοήθεια.

Λάβετε υπόψιν ότι η εφαρμογή απαιτεί να έχετε πακέτο δεδομένων κινητής τηλεφωνίας ή σύνδεση στο Διαδίκτυο για να λειτουργεί. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε επιπλέον κόστος.

Επισκεφθείτε τον ιστότοπο www.seat.com/myseatapp για λεπτομερείς οδηγίες.

Εάν έχετε απορίες σχετικά με την εφαρμογή My SEAT App, καλέστε μας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της SEAT ή επικοινωνήστε με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της SEAT.

Θα πρέπει να κάνετε λήψη περιοδικών ενημερώσεων λογισμικού από το Google Play Store ή το Apple App Store.

Each user can only see the data related to their respective phone.Κάθε χρήστης μπορεί να δει μόνο τα δεδομένα που σχετίζονται με το αντίστοιχο τηλέφωνό του.

Εξαρτάται από τη λειτουργία. Όλες οι πληροφορίες που εμφανίζονται στην ενότητα "Το όχημά μου" («My Car») αποθηκεύονται αυτόματα, οπότε θα πρέπει να εμφανίζονται στο νέο σας τηλέφωνο. Ωστόσο, λειτουργίες όπως το εγχειρίδιο αυτοκινήτου ή το βοηθητικό πρόγραμμα στάθμευσης αποθηκεύονται στην συσκευή σας, επομένως θα πρέπει να κάνετε λήψη ή να δημιουργήσετε εκ νέου αυτές τις πληροφορίες.

Το My SEAT App DataPlug θα συλλέγει δεδομένα του οχήματος όταν συνδυάζεται με την εφαρμογή My SEAT App, ο κινητήρας είναι ενεργοποιημένος και η σύνδεση Bluetooth με το smartphone είναι ενεργοποιημένη.

Για λόγους ασφαλείας, η συσκευή My SEAT App DataPlug αποστέλλει τα δεδομένα στο smartphone μόνο όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι 0. Όταν ο κινητήρας είναι σβηστός, το DataPlug σταματά τη μεταφορά πληροφοριών.

Το SEAT DataPlug πρέπει να είναι συνδεδεμένο στην θύρα OBD2, η οποία –συνήθως- βρίσκεται συνήθως στην αριστερή πλευρά του ποδιού του οδηγού.

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες οδηγίες σχετικά με τη διαδικασία εγκατάστασης στον οδηγό "What is My SEAT App DataPlug" της εφαρμογής My SEAT App ή στον ιστότοπο: https://www.seat.gr/owners/my-seat/my-seat-app.html.

Η συσκευή My SEAT App DataPlug είναι συμβατή με τα περισσότερα οχήματα SEAT που κατασκευάστηκαν από το 2008 με κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου.

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην διεύθυνση https://www.seat.gr/owners/my-seat/my-seat-app.html

Αφού κατεβάσετε και εγκαταστήσετε την εφαρμογή My SEAT App, θα καθοδηγηθείτε μέσω της διαδικασίας εγκατάστασης και σύνδεσης για τη συσκευή DataPlug, βήμα προς βήμα, κατά την πρώτη εκκίνηση της εφαρμογής.

Είναι πολύ εύκολο: καθίστε στο SEAT σας, ανοίξτε την εφαρμογή, ενεργοποιήστε τις λειτουργίες σύνδεσης στο Διαδίκτυο και Bluetooth στο smartphone σας και γυρίστε το κλειδί του αυτοκινήτου. Στη συνέχεια, πάρτε τη συσκευή My SEAT App DataPlug και βρείτε το PIN, το οποίο βρίσκεται στο πλάι της συσκευής ή στο πλαίσιο DataPlug. Συνδέστε τη συσκευή στη θύρα OBD2 στο πόδι και μετά εισέλθετε στην εφαρμογή για να εισαγάγετε το PIN DataPlug. Η σύνδεση θα γίνει τώρα.

Το 8ψήφιο PIN βρίσκεται στην ίδια τη συσκευή My SEAT App DataPlug και επίσης σε αυτοκόλλητο στη συσκευασία. Σας συνιστούμε να τραβήξετε μια φωτογραφία του PIN για να έχετε εύκολη πρόσβαση όταν κάνετε τη διαδικασία σύζευξης.

Μετά την επιτυχή σύζευξη του smartphone σας, η σύνδεση Bluetooth θα πραγματοποιηθεί εντός 5 δευτερολέπτων. Μετά τη διακοπή της σύνδεσης, π.χ. λόγω της εξόδου από το όχημα, η σύνδεση αποκαθίσταται αυτόματα.

Έχετε δύο τρόπους για να ελέγξετε αν έχει επιτευχθεί η σύνδεση με το My SEAT App DataPlug:

- Στην αρχική σελίδα θα δείτε ένα εικονίδιο κινητής συσκευής που επιβεβαιώνει ότι το My SEAT App Dataplug είναι συνδεδεμένο με την εφαρμογή. Όταν το εικονίδιο είναι πράσινο, αυτό σημαίνει ότι η σύνδεση είναι ενεργή και η συσκευή DataPlug συλλέγει δεδομένα οχήματος· εάν είναι γκρι, αυτό σημαίνει ότι η σύνδεση δεν είναι ενεργή και η συσκευή DataPlug δεν συλλέγει δεδομένα οχήματος.

- Στην ενότητα Γκαράζ (προσβάσιμο από την αρχική σελίδα της εφαρμογής), μπορείτε επίσης να ορίσετε ποιο είναι το όχημα που συνδέεται με το My SEAT App DataPlug με ένα κουμπί εναλλαγής.

Όταν είναι ενεργοποιημένη η ανάφλεξη του οχήματός σας, το My SEAT App DataPlug μπορεί να στείλει δεδομένα στο smartphone σας. Οι πληροφορίες θα σταλούν μόνο όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι 0.

Ναι, μπορείτε να συνδέσετε άλλες συσκευές (όπως το σύστημα hands-free) στο όχημά σας ενώ το DataPlug είναι συνδεδεμένο.

Απλώς απενεργοποιήστε το όχημά σας SEAT και τραβήξτε τη συσκευή My SEAT App DataPlug από τη θύρα OBD2.

Είναι δυνατή η σύνδεση ενός smartphone κάθε φορά στο My SEAT App DataPlug. Ωστόσο, μπορείτε να αποσυνδέσετε το smartphone σας και να συνδέσετε ένα νέο / διαφορετικό ανά πάσα στιγμή.

Σημειώστε: εάν υπάρχουν πολλά smartphone ζευγαρωμένα στο όχημα, είναι πάντα το smartphone που βρίσκεται πιο κοντά στο My SEAT App DataPlug σε σύζευξη. Επίσης, λάβετε υπ’ όψιν ότι οι πληροφορίες χρήστη είναι εμπιστευτικές, επομένως μόνο μία συσκευή θα λαμβάνει τις προειδοποιήσεις και τις ειδοποιήσεις.

Κάθε χρήστης βλέπει μόνο τα δεδομένα που στάλθηκαν στο δικό του smartphone. Μόνο η συσκευή που βρίσκεται σε σύζευξη με το DataPlug λαμβάνει τα πιο πρόσφατα δεδομένα

Κατ 'αρχήν, αυτό είναι δυνατό. Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι η SEAT δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημιές που προκλήθηκαν από DataPlug διαφορετικού προμηθευτού.

Μπορείτε να βρείτε έντυπες πληροφορίες στη συσκευασία από χαρτόνι του DataPlug. Εάν ανοίξετε το πλαίσιο από την κορυφή, θα δείτε το ίδιο το DataPlug. Εάν το ανοίξετε από το πλάι, μπορείτε να βρείτε έντυπες πληροφορίες στο κάτω μέρος του κουτιού.

Μπορείτε να συνδέσετε το DataPlug στη θύρα OBD2 του οχήματός σας. Στα περισσότερα μοντέλα, μπορείτε να το βρείτε κάτω από το τιμόνι στην αριστερή πλευρά του ποδιού (δίπλα στα ποδόπληκτρα/πεντάλ).

Εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της SEAT ή τον Σύμβουλο Εξυπηρέτησης στον αντιπρόσωπο/επισκευαστή που προτιμάτε.

Για να αποφευχθεί η εξάντληση της μπαταρίας του οχήματος, το My SEAT App Dataplug απενεργοποιείται μόλις το όχημα είναι σταθμευμένο και η ανάφλεξη σβήσει. 

Δεν υπάρχουν όρια όσον αφορά τον αριθμό των χρηστών που είναι συνδεδεμένοι στο ίδιο DataPlug. Ωστόσο, η σύνδεση μπορεί να είναι ενεργή μόνο με έναν μόνο χρήστη ταυτόχρονα (κατανοούμε ανά ενεργό χρήστη όταν το DataPlug στέλνει δεδομένα στην εφαρμογή My SEAT App).

Τα δεδομένα συλλέγονται πάντα σχετικά με έναν χρήστη, επομένως αυτά δεν θα σταλούν ποτέ σε άλλον χρήστη, ακόμη και όταν η συσκευή DataPlug ή το αυτοκίνητο που χρησιμοποιείται στην εφαρμογή My SEAT App είναι το ίδιο.

Μπορείτε να το αποκτήσετε μετά από μια διαδικασία στο συνεργείο. Επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπό/επισκευαστή σας για να προγραμματίσετε ένα ραντεβού και λάβετε περισσότερες πληροφορίες.

Πρώτα απ 'όλα, ελέγξτε αν το αυτοκίνητό σας είναι συμβατό με το My SEAT App DataPlug στον ιστότοπο www.seat.com/myseatapp

 Εάν ναι και η εφαρμογή εξακολουθεί να μην συνδέεται με τη συσκευή DataPlug, μπορείτε να προσπαθήσετε να συνδέσετε ξανά το DataPlug: απλώς αφαιρέστε το από τη θύρα OBD2 και συνδέστε το ξανά.

Εάν εξακολουθεί να μην λειτουργεί, διαγράψτε το αυτοκίνητο από την εφαρμογή και προσπαθήστε ξανά να πραγματοποιήσετε σύζευξη με το My SEAT App DataPlug:

1. Πρόσβαση στην ενότητα «Το αυτοκίνητό μου» («My Car”)

2. Κάντε κλικ στο εικονίδιο του κάδου ανακυκλώσεως για να διαγράψετε το αυτοκίνητο

3. Ξεκινήστε ξανά τη διαδικασία σύζευξης

Εάν το πρόβλημα παραμένει, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της SEAT.

Η διαδικασία σύζευξης πρέπει να γίνει από την εφαρμογή και όχι από τη διαμόρφωση -> Bluetooth. Την πρώτη φορά, είναι απαραίτητο η εφαρμογή να είναι ανοιχτή, ειδικά στο IOS.

Για να διασφαλίσετε τη διαδικασία σύζευξης πρέπει να ακολουθήσετε τα επόμενα βήματα:

1. Βεβαιωθείτε ότι το My SEAT App DataPlug είναι σωστά συνδεδεμένο με τη θύρα OBD.

2. Το όχημά σας κατασκευάστηκε το 2008 ή είναι κατάλληλο. Μπορείτε να ελέγξετε την συμβατότητα του οχήματός σας σας στον επόμενο σύνδεσμο: https://www.seat.com/owners/your-seat/my-seat-app.html

3. Βεβαιωθείτε ότι έχετε την τελευταία έκδοση της εφαρμογής My SEAT App.

4. Ελέγξτε ότι το smartphone έχει:

- Λειτουργικό σύστημα Android (6.0 ή μεταγενέστερο) ή iOS (10.0 ή μεταγενέστερο).

- Το Bluetooth είναι ενεργοποιημένο.

- Οι άδειες γεωγραφικής τοποθεσίας γίνονται αποδεκτές και ενεργοποιούνται.

- Το σήμα Internet και η σύνδεση δεδομένων είναι ενεργοποιημένα.

Προκειμένου να δημιουργήσετε μια ασφαλή σύνδεση με το My SEAT App DataPlug, είναι απαραίτητο να κάνετε την σύζευξη πρώτα με τη συσκευή και δεύτερον με το Bluetooth του οχήματος. (Σε περίπτωση που το smartphone σας ήταν ήδη συνδεδεμένο μέσω Bluetooth στο όχημα (μουσική) / μονάδα ανοιχτής ακρόασης, αποσυνδεθείτε για την πρώτη σύζευξη με το DataPlug. Για τις επόμενες φορές δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα). Παρακαλώ, ακολουθήστε τα επόμενα βήματα:

1. Απενεργοποιήστε το ραδιόφωνο για να αποφύγετε την άμεση σύνδεση με το Bluetooth του οχήματος (συνιστάται επίσης να αποσυνδέσετε το Bluetooth του οχήματος από τις ρυθμίσεις του smartphone σας).

2. Βγείτε από την εφαρμογή και ανοίξτε ξανά.

3. Περιμένετε έως ότου ολοκληρωθεί η σύζευξη με τη συσκευή.

4. Ενεργοποιήστε το ραδιόφωνο και συνδεθείτε με το όχημα.

                                                        

Μετά την επιτυχή σύζευξη, η συσκευή DataPlug θα συνδεθεί αυτόματα όταν το Bluetooth στο τηλέφωνό σας είναι ενεργοποιημένο και έχετε ξεκινήσει την ανάφλεξη του οχήματος. Η εφαρμογή My SEAT App θα ενεργοποιήσει, θα καταγράψει τις μετρήσεις του οχήματός σας και θα κοινοποιήσει εάν έχετε ειδοποιήσεις για την κατάσταση του αυτοκινήτου.

Αυτό ισχύει για την έκδοση Android. Ακόμα κι αν η εφαρμογή My SEAT App είναι τελείως κλειστή, εάν έχετε ξεκινήσει την ανάφλεξη του οχήματος και το Bluetooth στο smartphone είναι ενεργοποιημένο, η εφαρμογή My SEAT App θα «ξυπνήσει», θα καταγράψει τις μετρήσεις του οχήματός σας και θα κοινοποιήσει εάν έχετε ειδοποιήσεις για την κατάστασή του και η εφαρμογή θα καταγράφει τις μετρήσεις του οχήματός σας. Για την έκδοση iOS, η εφαρμογή πρέπει να είναι ανοιχτή σε πρώτο πλάνο ή παρασκήνιο.

Όταν η εφαρμογή λειτουργεί στο παρασκήνιο, μια διαδικασία ακούει και αναζητά τη συσκευή DataPlug. Ο στόχος είναι να επανασυνδεθείτε στο όχημα, μόλις ο χρήστης οδηγήσει ξανά. Αυτή η διαδικασία, αναλόγως συσκευής, μπορεί να καταναλώσει έως και 12% της μπαταρίας.

Η ενότητα Γκαράζ σάς δείχνει όλα τα οχήματα που έχετε προσθέσει στην εφαρμογή και ποιο είναι επιλεγμένο την δεδομένη στιγμή. Μπορείτε να προσθέσετε έως και 4 οχήματα και να επιλέξετε αυτό που θέλετε να χρησιμοποιήσετε.

Τα αυτοκίνητα που προστέθηκαν μέσω του My SEAT App DataPlug θα συζευχθούν (“paired”). Σε περίπτωση που προσθέσετε ένα αυτοκίνητο μέσω του αριθμού πλαισίου (VIN), το αυτοκίνητο θα είναι σε καθεστώς «unpaired” (άνευ σύζευξης).

Στην περίπτωση οχημάτων σε σύζευξη έχουμε 2 καταστάσεις. Συνδεδεμένο σημαίνει ότι η εφαρμογή My SEAT App έχει σύνδεση με το όχημα και λαμβάνει όλες τις πληροφορίες. Η αποσύνδεση είναι όταν, παρόλο που το όχημα είναι συνδεδεμένο στην εφαρμογή, η εφαρμογή δεν έχει καμία σύνδεση με το όχημα. Αυτό συμβαίνει όταν το όχημα δεν έχει ξεκινήσει ή το Bluetooth δεν είναι ενεργοποιημένο.

Αυτή η λειτουργία δεν υποστηρίζεται προς το παρόν.

Το Car Metrics σάς δείχνει τις πιο σχετικές μετρήσεις του οχήματός σας, όπως κατανάλωση, χιλιόμετρα και επίπεδο καυσίμου.

Η μαύρη ταινία εμφανίζει τις πιο πρόσφατες μετρήσεις του οχήματός σας. Όταν πατάτε σε κάθε μέτρηση στη λωρίδα, μπορείτε να προβάλετε ιστορικά δεδομένα σε γραφήματα. Μπορείτε επίσης να φιλτράρετε όλα τα δεδομένα σας ανά μήνα ή έτος.

Η μαύρη ταινία εμφανίζει τις πιο πρόσφατες μετρήσεις του οχήματός σας. Όταν πατάτε σε κάθε   μέτρηση στη λωρίδα, μπορείτε να προβάλετε ιστορικά δεδομένα σε γραφήματα. Μπορείτε επίσης να φιλτράρετε όλα τα δεδομένα σας ανά μήνα ή έτος.

Τα δεδομένα που εμφανίζονται στα γραφικά είναι τα δεδομένα ιστορικού που έχετε συλλέξει με το My SEAT App DataPlug, οπότε αν η συσκευή σας DataPlug δεν ήταν συνδεδεμένη σε καθημερινή βάση, ενδέχεται ορισμένες στήλες να είναι κενές.

Οι πληροφορίες Car Metrics ενημερώνονται αυτόματα κάθε φορά που συνδέετε το smartphone στην συσκευή My SEAT App DataPlug.

Για συσκευές iOS είναι σημαντικό να διατηρήσετε την εφαρμογή ανοιχτή, τουλάχιστον στο παρασκήνιο, ώστε να διασφαλίσετε την ροή των δεδομένων.

Μπορείτε να ελέγξετε πότε ήταν η τελευταία ενημέρωση πάνω από το γραφικό.

Για το επιλεγμένο όχημα, καταγράφονται τα δεδομένα για κάθε μέτρηση. Στη μαύρη ταινία θα δείτε τα πιο πρόσφατα δεδομένα που συλλέγονται από τη συσκευή DataPlug. Μόλις επιλέξετε μία από τις μετρήσεις, θα δείτε τα ιστορικά δεδομένα να καταγράφονται στην περιοχή γραφήματος.

Ναι, οι πληροφορίες είναι πάντοτε τρέχουσες όσο η ανάφλεξη είναι ενεργοποιημένη και το τηλέφωνό σας βρίσκεται σε εμβέλεια σύνδεσης Bluetooth. Εάν η ανάφλεξη είναι απενεργοποιημένη ή δεν υπάρχει πλέον σύνδεση με το smartphone σας, εμφανίζονται μόνο οι τελευταίες καταγεγραμμένες πληροφορίες.

Για παράδειγμα, εάν δεν ξεκινήσετε το όχημά σας για πέντε ημέρες, τα δεδομένα θα είναι πέντε ημερών. Μπορείτε να ελέγξετε την ημερομηνία της τελευταίας ενημέρωσης στο γκρι πανό κάτω από τη μαύρη λωρίδα.

Η ενότητα “Κατάσταση αυτοκινήτου” εμφανίζει τις τρέχουσες προειδοποιήσεις και τρέχοντες δείκτες και παρέχει αντίστοιχες εξηγήσεις και προτεινόμενες ενέργειες.

Κάθε φορά που το DataPlug συνδέεται με την εφαρμογή, θα στέλνει πληροφορίες σχετικά με τυχόν ενεργές προειδοποιήσεις στο όχημα εκείνη τη στιγμή. Εάν έχετε ενεργοποιήσει τις Ειδοποιήσεις, θα λάβετε μια ειδοποίηση push με πληροφορίες σχετικά με την προειδοποίηση όταν ο κινητήρας είναι ενεργοποιημένος και η ταχύτητα είναι 0 kph.

Η εφαρμογή θα σας βοηθήσει να λύσετε το συμβάν σύμφωνα με το επίπεδο έκτακτης ανάγκης.

Για παράδειγμα, εάν η προειδοποίηση σάς καθοδηγήσει να ακινητοποιήσετε το όχημά σας, η εφαρμογή My SEAT App θα σας βοηθήσει να βρείτε μια υπηρεσία Οδικής βοήθειας και θα μεταδώσει την τοποθεσία σας για να διευκολύνετε την άφιξη του ρυμουλκού (εάν έχετε αποδεχτεί αυτήν την άδεια).

Εάν η προειδοποίηση δεν είναι επείγουσα, θα δείτε μια σχετική εμπορική προσφορά και την επιλογή να κλείσετε ραντεβού με τον αγαπημένο σας αντιπρόσωπο/επισκευαστή.

Οι προειδοποιήσεις και οι ενδεικτικές λυχνίες μέσα στο όχημα έχουν πάντα προτεραιότητα. Εάν οι οθόνες δεν ταιριάζουν, ελέγξτε τη σύνδεση μεταξύ του My SEAT App DataPlug και του smartphone σας * ή επισκεφτείτε αντιπροσωπεία της SEAT

*Είναι πιθανό οι πληροφορίες που εμφανίζονται στην εφαρμογή My SEAT App να μην είναι ενημερωμένες. Για παράδειγμα, εάν εντοπιστεί η προειδοποίηση από την τελευταία φορά που συνδέσατε το DataPlug με την εφαρμογή, οι προειδοποιήσεις δεν θα είναι ενημερωμένες. Αυτό μπορεί να επιλυθεί συνδέοντας ξανά την εφαρμογή με το DataPlug. Στην ενότητα “Car Status”, υπάρχει ένα banner όπου μπορείτε να ελέγξετε την ημερομηνία της τελευταίας ενημέρωσης.

Εάν το πρόβλημα παραμένει, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της SEAT ή τον Σύμβουλο Εξυπηρέτησης στον αντιπρόσωπο/επισκευαστή που προτιμάτε.

Λάβετε υπόψη ότι οι προειδοποιήσεις μπορεί να διαφέρουν από το ένα μοντέλο αυτοκινήτου στο άλλο λόγω τεχνικών προδιαγραφών. Εάν δεν είστε σίγουροι για μια ειδοποίηση, επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο/επισκευαστή της SEAT.

Οι πληροφορίες είναι ενημερωμένες όσο το τηλέφωνό σας βρίσκεται εντός της εμβέλειας της σύνδεσης Bluetooth, η ανάφλεξη είναι ενεργοποιημένη και η ταχύτητά σας είναι 0 kph.

Εάν η ανάφλεξη είναι απενεργοποιημένη ή δεν υπάρχει πλέον σύνδεση με το smartphone, εμφανίζονται μόνο τα πιο πρόσφατα συλλεγόμενα δεδομένα. Για παράδειγμα, εάν δεν ξεκινήσετε το όχημά σας για πέντε ημέρες, τα δεδομένα θα είναι πέντε ημερών.

Επιπλέον, τυχόν ζημιές ή δυσλειτουργίες που προκύπτουν μετά το σβήσιμο του κινητήρα δεν θα καταγράφονται. Για παράδειγμα, ζημιά στο αμάξωμα του αυτοκινήτου μετά το σβήσιμο του κινητήρα μπορεί να προκαλέσει διαρροή λαδιού κινητήρα. Δεδομένου ότι τα δεδομένα του οχήματος δεν έχουν ενημερωθεί κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η ενότητα "Κατάσταση αυτοκινήτου" δεν θα εμφανίζει προειδοποιήσεις σχετικά με αυτό.

Τα περισσότερα οχήματα SEAT από το 2008 και αργότερα είναι συμβατά με το DataPlug, αλλά όχι όλα. Μπορείτε να ελέγξετε εάν το μοντέλο σας είναι συμβατό με όλες τις διαθέσιμες δυνατότητες στον ιστότοπο www.seat.com/myseatapp.

Εργαζόμαστε σκληρά για να κάνουμε όλα τα αυτοκίνητα συμβατά με το DataPlug σε μελλοντικές κυκλοφορίες.

 

Όταν χρησιμοποιείτε την υπηρεσία “Κατάσταση αυτοκινήτου”, οι πληροφορίες του οχήματός σας μεταδίδονται από εκείνο στο smartphone μέσω του DataPlug, ώστε να μπορείτε να οπτικοποιήσετε τα δεδομένα στην εφαρμογή.

Επιπλέον, ανάλογα με τον επείγοντα χαρακτήρα της προειδοποίησης, ορισμένες πληροφορίες αποστέλλονται στον αγαπημένο σας αντιπρόσωπο/επισκευαστή, ώστε να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας και να σας βοηθήσουν να επιλύσετε το πρόβλημα.

Σε περίπτωση επείγουσας προειδοποίησης, οι ακόλουθες πληροφορίες αποστέλλονται στον αντιπρόσωπό σας:

+ Πληροφορίες προειδοποίησης: περιγραφή και επίπεδο έκτακτης ανάγκης

+ Τα στοιχεία επικοινωνίας σας: όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και αριθμός τηλεφώνου

+ Τα στοιχεία του αυτοκινήτου σας: αριθμός αναγνώρισης οχήματος και χιλιόμετρα

+ Συντεταγμένες του σημείου όπου συνέβη το συμβάν για να διευκολυνθεί η άφιξη της Οδικής Βοήθειας (εάν είναι απαραίτητο)

Αυτό το ζήτημα πιθανώς σχετίζεται με τα δικαιώματά (άδειες) σας.

Πρώτα απ’ όλα, ελέγξτε αν έχετε αποδεχτεί δικαιώματα ειδοποίησης για την εφαρμογή My SEAT App.

Εάν ναι, βεβαιωθείτε ότι οι υπηρεσίες Bluetooth και Geolocation * είναι ενεργοποιημένες στο τηλέφωνό σας.

* Λάβετε υπόψιν ότι για συσκευές iOS, πρέπει να δώσετε συγκεκριμένα δικαιώματα σχετικά με την γεωγραφική τοποθεσία, επιτρέποντας στην εφαρμογή My SEAT App να χρησιμοποιεί "Πάντα" («Always») την γεωγραφική τοποθεσία.

Στην ενότητα “Dealers”, μπορείτε να δείτε όλους τους αντιπροσώπους της SEAT. Ο πλησιέστερος έμπορος θα εμφανιστεί αυτόματα εάν έχετε επιτρέψει δικαιώματα τοποθεσίας. Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε αντιπροσώπους της SEAT, να δείτε τα στοιχεία επικοινωνίας τους (συμπεριλαμβανομένου του τηλεφώνου και του email) και να λάβετε οδηγίες για το πώς θα φτάσετε εκεί.

Το σήμα GPS του τηλεφώνου σας ενδέχεται να μην είναι ενεργοποιημένο. Βεβαιωθείτε επίσης ότι έχετε επιτρέψει δικαιώματα τοποθεσίας στο τηλέφωνό σας και στις ρυθμίσεις της εφαρμογής My SEAT App. Για να δείτε τον πλησιέστερο αντιπρόσωπο, πρέπει να είναι ενεργοποιημένα και τα δύο σήματα. Εάν δεν είναι, ο χάρτης θα εμφανίζει μόνο την πρωτεύουσα της χώρας σας.

Κατά την πρώτη διαδικασία εγγραφής θα σας ζητηθεί να επιλέξετε τον αγαπημένο σας αντιπρόσωπο. Μπορείτε να το αλλάξετε οποιαδήποτε στιγμή, μετά από πρόσβαση στην ενότητα «Αντιπρόσωποι».

Μπορείτε να αλλάξετε τον αγαπημένο σας αντιπρόσωπο όποτε θέλετε, ακολουθώντας τα παρακάτω:

1. Μεταβείτε στην ενότητα «Αντιπρόσωποι» (πρόσβαση μέσω της αρχικής οθόνης).

2. Πατήστε στην καρτέλα "Όλοι οι έμποροι".

3. Αναζητήστε και επιλέξτε τον νέο αγαπημένο σας αντιπρόσωπο στην λίστα (πατήστε "Περισσότερες πληροφορίες")

4. Επιλέξτε το ως αγαπημένο (πατήστε "Ορισμός ως αγαπημένος έμπορος μου").

Μόνο οι επίσημοι αντιπρόσωποι/επισκευαστές SEAT εμφανίζονται στην εφαρμογή My SEAT App.

 Η εφαρμογή  My SEAT App χρησιμοποιεί το σήμα GPS του τηλεφώνου σας.

Οι ώρες λειτουργίας του αντιπροσώπου της SEAT Service δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμες.

Μπορείτε να καλέσετε μέσω της τηλεφωνικής σας σύνδεσης. Η κλήση δεν χρησιμοποιεί δεδομένα.

Όταν καλείτε μέσω της εφαρμογής My SEAT App, ο αντιπρόσωπος/επισκευαστής δεν λαμβάνει πληροφορίες για εσάς ή το όχημά σας. Οι πληροφορίες αποστέλλονται μόλις κάνετε κράτηση ραντεβού μέσω της εφαρμογής ή όταν εμφανίζεται ειδοποίηση.

Σε αυτήν την ενότητα, μπορείτε να βρείτε μια λίστα προσφορών που είναι διαθέσιμες στην χώρα σας.

Είναι πιθανό ότι ορισμένες προσφορές δεν είναι διαθέσιμες παντού. Για να ελέγξετε αν η προσφορά που θέλετε είναι διαθέσιμη από τον αγαπημένο σας αντιπρόσωπο, ανοίξτε τις λεπτομέρειες της προσφοράς:

 

Αρχική οθόνη -> Προσφορές -> Για μένα / Όλες οι προσφορές

Σε αυτήν την ενότητα μπορείτε να βρείτε γενικές προσφορές και εξατομικευμένες προσφορές. Εάν αλλάξετε το όχημά σας, οι γενικές προσφορές θα παραμείνουν οι ίδιες. Μόνον οι εξατομικευμένες προσφορές θα αλλάξουν ανάλογα με το μοντέλο του συνδεδεμένου αυτοκινήτου.

 

Η κράτηση ραντεβού σάς επιτρέπει να προγραμματίσετε ραντεβού με τον αγαπημένο σας αντιπρόσωπο.

Η ημερομηνία δεν είναι οριστική. Αφού ζητήσετε ραντεβού, ο αντιπρόσωπός σας θα επικοινωνήσει μαζί σας για την οριστικοποίηση της ημερομηνίας και της ώρας

 

Ναι, μπορείτε.

Στη φόρμα κράτησης, μπορείτε να επιλέξετε τον έμπορο που θέλετε να επισκεφθείτε. Ο αγαπημένος σας αντιπρόσωπος θα εμφανίζεται ως προεπιλογή, αλλά μπορείτε εύκολα να τον αλλάξετε σε οποιονδήποτε άλλο εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο.

Αυτή η δυνατότητα δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε απ’ ευθείας με τον αντιπρόσωπο σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε το ραντεβού σας.

Μπορείτε να κλείσετε ραντεβού όποτε θέλετε από διαφορετικά μέρη εντός της εφαρμογής:

* Από την οθόνη "Συνδέστε το DataPlug" επιλέγοντας το κουμπί "Λήψη του SEAT DataPlug".

* Απευθείας από την ενότητα “Αντιπροσώποι”.

* Από μια συγκεκριμένη προσφορά. Σε αυτήν την περίπτωση, πληροφορίες αναφορικά με τη σχετική προσφορά θα σταλούν στον αντιπρόσωπό σας.

* Στην ενότητα “Συντήρηση”. Σε αυτήν την περίπτωση, το προτεινόμενο πρόγραμμα συντήρησης θα σταλεί στον αντιπρόσωπό σας.

* Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορείτε να κλείσετε ραντεβού εάν εμφανιστεί μια προειδοποιητική ειδοποίηση. Εάν αυτή η προειδοποίηση έχει σχετική προσφορά, θα σταλεί επίσης στον αντιπρόσωπό σας.

Ο αντιπρόσωπος/επισκευαστής θα λάβει:

* Αριθμός πλαισίου (VIN)

* Επιθυμητή ημερομηνία

* Λόγος για το ραντεβού σας

* Ονομα και Επίθετο

* Αριθμός τηλεφώνου

* Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (E-mail)

* Σχετική προσφορά (σε περίπτωση που έχει γίνει κράτηση μέσω προσφοράς)

Σε περίπτωση κράτησης ραντεβού μέσω ειδοποίησης, εκτός από τις πληροφορίες που αναφέρονται παραπάνω, ο αντιπρόσωπος/επισκευαστής θα λάβει επίσης την στιγμή που η εφαρμογή θα διαβάσει την ειδοποίηση, την γεωγραφική τοποθέτηση, την περιγραφή ειδοποίησης, το αναγνωριστικό ειδοποίησης, το επίπεδο έκτακτης ανάγκης ειδοποίησης, τα χιλιόμετρα και την σχετική προσφορά σε περίπτωση που υπάρχει τέτοια στην Ειδοποίηση.

Η “Παρακολούθηση Κόστους” είναι ένα εργαλείο που σας βοηθά να παρακολουθείτε τα έξοδα που σχετίζονται με το όχημά σας. Μπορείτε να προσθέσετε με μη αυτόματο τρόπο όλες τις δαπάνες που σχετίζονται με το όχημά σας. Απλώς εισαγάγετε τον τύπο, την ημερομηνία, την κατηγορία, την περιγραφή και το ποσό της δαπάνης.

Όλα τα έξοδα καταγράφονται σε αυτήν την ενότητα. Μπορείτε να λάβετε μια οπτική επισκόπηση των ιστορικών δεδομένων σας με γραφικά ή λεπτομερείς πληροφορίες κάθε μήνα.

Η εφαρμογή My SEAT App κάνει διάκριση μεταξύ ετήσιων και περιστασιακών δαπανών για να σας διευκολύνει. Για παράδειγμα, εάν προσθέσετε μια ετήσια δαπάνη, θα λάβετε μια ειδοποίηση όταν αυτή η δαπάνη απέχει ένα μήνα από την ημερομηνία λήξης. Μπορεί να είναι χρήσιμο να σας υπενθυμίσουμε να ανανεώσετε την ασφάλιση αυτοκινήτου σας, για παράδειγμα.

Η γκρίζα λωρίδα δείχνει τα συνολικά έξοδα ανά μήνα, ενώ η μαύρη λωρίδα δείχνει τα συνολικά έξοδα ανά έτος.

Ίσως δεν έχετε συμπληρώσει όλα τα πεδία που απαιτούνται για την προσθήκη δαπανών. Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισαγάγει πληροφορίες στα ακόλουθα πεδία: τύπος, ημερομηνία, κατηγορία και ποσό δαπανών.

Εάν έχετε συμπληρώσει όλα τα υποχρεωτικά πεδία και εξακολουθείτε να μην μπορείτε να προσθέσετε έξοδα, ενδέχεται να υπάρχει πρόβλημα με τη σύνδεσή σας στο διαδίκτυο. Ελέγξτε τη σύνδεση και δοκιμάστε ξανά.

Μην ανησυχείτε, τα έξοδά σας δεν διαγράφονται. Απλώς, επιλέξτε το προηγούμενο όχημα για να δείτε ξανά τις πληροφορίες δαπανών σας. Εάν έχετε περισσότερα από ένα οχήματα  στο “Γκαράζ”, η παρακολούθηση κόστους θα εμφανίζει μόνο τις δαπάνες για το όχημα που έχει επιλεγεί εκείνη την στιγμή.

 

Η εφαρμογή My SEAT App μπορεί να ανιχνεύσει ανεφοδιασμό από 10 λίτρα και περισσότερα.

Η ενότητα Ταξίδια σάς επιτρέπει να καταγράφετε τα ταξίδια σας και να απεικονίζετε βασικές μετρήσεις που σχετίζονται με αυτό.

Αυτή η ενότητα συλλέγει το ιστορικό ταξιδιού που έχετε αποφασίσει να καταγράψετε. Τα σχετικά δεδομένα συλλέγονται από τη στιγμή που πατάτε “Έναρξη ταξιδιού” μέχρι να πατήσετε ”Τέλος”. Μπορείτε να δείτε αυτά τα δεδομένα μόλις ολοκληρωθεί το ταξίδι.

Οι πληροφορίες που αποθηκεύονται για κάθε ταξίδι είναι: μέση κατανάλωση του ταξιδιού, χιλιόμετρα που διανύθηκαν, κατανάλωση καυσίμου, κόστος που σχετίζεται με αυτό το ταξίδι, χάρτης της διαδρομής, τοποθεσία των σημείων έναρξης και λήξης, ώρα και ημερομηνία.

Εξαρτάται. Εάν το DataPlug χάσει τη σύνδεσή του με το τηλέφωνό σας, το ταξίδι θα σταματήσει αυτόματα για δύο ώρες. Εάν το ταξίδι δεν συνεχιστεί εντός αυτών των δύο ωρών, τα δεδομένα θα αποθηκευτούν αυτόματα. Θα λάβετε μια ειδοποίηση κατά την αποθήκευση των δεδομένων ταξιδιού.

Αυτό μπορεί να οφείλεται στον χρόνο οδήγησης. Η καρτέλα “Συνολικός Χρόνος” δείχνει μόνο την ώρα που οδηγούσατε. Αυτό σημαίνει ότι αν σταματήσατε να κάνετε ένα διάλειμμα, το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, τούτη την φορά δεν θα εμφανιστεί.

Ωστόσο, εάν μεταβείτε στην ενότητα “Λεπτομέρεια ταξιδιού”, μπορείτε να ελέγξετε τη στιγμή που ξεκίνησε το ταξίδι και τη στιγμή που τελείωσε.

Στην συγκεκριμένη ενότητα (“Trip Detail”), μπορείτε να δείτε τα παρακάτω:

+ Έναν χάρτη με οπτικές πληροφορίες για το ταξίδι

+ Τα σημεία έναρξης και λήξης του ταξιδιού

+ Τις ώρες έναρξης και λήξης του ταξιδιού

+ Περίληψη των δεδομένων ταξιδιού (ημερομηνία έναρξης, ώρες οδήγησης, απόσταση, κατανάλωση, κόστος ταξιδιού και τιμή καυσίμου)

Δυστυχώς, δεν μπορείτε να κατεβάσετε πληροφορίες από την εφαρμογή αυτή τη στιγμή.

Για να ξεκινήσετε ένα ταξίδι, μεταβείτε στο:

Πλευρικό μενού -> Ξεκινήστε ένα ταξίδι (Side Menu --> Start a Trip)

ή

Το όχημά μου -> Ταξίδια -> Ξεκινήστε ένα ταξίδι (My Car --> Trips --> Start a Trip)

Θα σας ζητηθούν οι ακόλουθες λεπτομέρειες σχετικά με το ταξίδι: κατηγορία, όνομα και τιμή καυσίμου. Η τιμή καυσίμου δεν είναι υποχρεωτικό πεδίο και μπορείτε επίσης να προσθέσετε ή να αλλάξετε τις πληροφορίες κατά τη διάρκεια ή μετά το ταξίδι.

Ξεκινώντας με το πρώτο σας ταξίδι, όλα τα δεδομένα σας αποθηκεύονται στο smartphone. Μπορείτε επίσης να διαγράψετε τα ταξίδια όποτε θέλετε.

Το σήμα GPS ενδεχομένως να είναι απενεργοποιημένο στο κινητό σας τηλέφωνο. Ελέγξτε εάν τα δικαιώματα τοποθεσίας γίνονται αποδεκτά στο smartphone και στις ρυθμίσεις της εφαρμογής My SEAT App. Για να αποθηκεύσετε σωστά τη διαδρομή του ταξιδιού, πρέπει να ενεργοποιήσετε και τα δύο σήματα.

Το σήμα GPS ενδεχομένως να είναι απενεργοποιημένο στο κινητό σας τηλέφωνο. Ελέγξτε εάν τα δικαιώματα τοποθεσίας γίνονται αποδεκτά στο smartphone και στις ρυθμίσεις της εφαρμογής My SEAT App. Για να αποθηκεύσετε σωστά τη διαδρομή ταξιδιού, πρέπει να είναι ενεργοποιημένα και τα δύο σήματα. Επί προσθέτως, περιοχές με χαμηλή ισχύ εκπομπής (όπως υπόγεια γκαράζ) ενδέχεται να εμποδίσουν το σήμα και να προκαλέσουν εσφαλμένη εγγραφή.

Εάν το πρόβλημά σας παραμένει, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση πελατών της SEAT.

Όταν προσθέτετε ένα όχημα στην εφαρμογή, μπορείτε στη συνέχεια να αποκτήσετε πρόσβαση στο Εγχειρίδιο αυτοκινήτου μέσω της αρχικής οθόνης.

 Ναι, αυτό είναι το εγχειρίδιο για το μοντέλο του αυτοκινήτου σας.

Το Διαδραστικό Εγχειρίδιο σάς βοηθά να κατανοήσετε καλύτερα το όχημά σας, όπως βασικές πληροφορίες, ασφάλεια, καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και μια μεγάλη λίστα με άλλα χαρακτηριστικά. Υπάρχει επίσης ένα διαδραστικό πλαίσιο στο πάνω μέρος της οθόνης όπου μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα διάφορα μέρη του αυτοκινήτου απλώς πατώντας στις αντίστοιχες εικόνες.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το “Διαδραστικό Πλαίσιο” για να περιηγηθείτε στις διάφορες δυνατότητες του οχήματός σας, όπως το ταμπλώ, τον κινητήρα, την εκκίνηση ή το ραδιόφωνο. Σύρετε τις εικόνες για να βρείτε την περιοχή που θέλετε να δείτε. Όταν πατήσετε μια εικόνα, θα εμφανίσει τις διάφορες συνδεδεμένες ενότητες. Πατήστε σε μία από αυτές τις ενότητες για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη λειτουργία. Πατήστε παρατεταμένα για να δείτε τον τίτλο της ενότητας και μετά πατήστε για να το ανοίξετε.

Ναι, υπάρχει διαθέσιμη έκδοση PDF στην εφαρμογή My SEAT App.

Το Διαδραστικό Εγχειρίδιο είναι διαθέσιμο μόνο για μοντέλα από το 2016 και μεταγενέστερα.

Οι εικόνες και τα βίντεο απαιτούν ενεργή σύνδεση στο Διαδίκτυο. Βεβαιωθείτε ότι η συσκευή σας είναι σε     (on line) σύνδεση ή συνδεδεμένη σε ένα αξιόπιστο δίκτυο Wi-Fi.

Εκτός από το Εγχειρίδιο κατόχου, το οποίο μπορεί να είναι διαδραστικό ή σε PDF, μπορείτε επίσης να βρείτε το Εγχειρίδιο Ραδιοφώνου και τα Φύλλα Διάσωσης.

Στην ενότητα “Αναγνώριση Συμβόλων”, μπορείτε να δείτε τα διαφορετικά σύμβολα του μοντέλου του οχήματός σας και να αποκτήσετε πρόσβαση στη σχετική ενότητα του εγχειριδίου.

Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν υπάρχουν προβλήματα συνδεσιμότητας. Δοκιμάστε να ανανεώσετε την οθόνη Αναγνώριση Συμβόλων. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι έχετε εισαγάγει όχημα στην εφαρμογή My SEAT App.

Αυτό μπορεί να συμβαίνει επειδή δεν έχετε κατεβάσει ακόμα το Εγχειρίδιο Οχήματος. Κατεβάστε το και δοκιμάστε ξανά.

Εάν το πρόβλημα παραμένει, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της SEAT.

Στην ενότητα “Συντήρηση” μπορείτε να ελέγξετε την προτεινόμενη εργασία συντήρησης για το μοντέλο του οχήματός σας ανάλογα με την ηλικία και τα συνολικά χιλιόμετρα. Μπορείτε επίσης να κλείσετε ραντεβού και ο αντιπρόσωπος/επισκευαστής σας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Η προτεινόμενη εργασία συντήρησης δεν είναι υποχρεωτική. Σε περίπτωση αμφιβολίας, ανατρέξτε στις πληροφορίες που εμφανίζονται μέσα στο όχημά σας και τις οδηγίες στο εγχειρίδιο του οχήματος, καθώς αυτές παραμένουν οι έγκυρες πηγές.

Σας συνιστούμε να ακολουθείτε τις πληροφορίες και τις συστάσεις της εφαρμογής, ειδικά σε περίπτωση σοβαρών βλαβών του συστήματος, προκειμένου να αποφύγετε σοβαρότερες ζημιές στο όχημά σας. Και λάβετε υπ’ όψη ότι ενδέχεται να θέσετε τον εαυτό σας και τους άλλους σε κίνδυνο, αγνοώντας πιθανά ζητήματα.

Ενδέχεται το μοντέλο του οχήματός σας να μην έχει κανένα πρόγραμμα συντήρησης στη χώρα σας.

Αυτή η λειτουργία δεν υποστηρίζεται προς το παρόν. Εάν είστε συνδεδεμένοι στη συσκευή DataPlug μόνο τα χιλιόμετρα ρυθμίζονται αυτόματα.

Στην ενότητα Αναγνώριση Συμβόλων, μπορείτε να δείτε τα διαφορετικά σύμβολα του οχήματός και να αποκτήσετε πρόσβαση στην σχετική ενότητα του Εγχειριδίου Οχήματος.

Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν υπάρχουν προβλήματα συνδεσιμότητας. Δοκιμάστε να ανανεώσετε την σελίδα Αναγνώριση Συμβόλων. Βεβαιωθείτε επίσης ότι έχετε εισαγάγει όχημα στην εφαρμογή My SEAT App.

Αυτό μπορεί να συμβαίνει επειδή δεν έχετε κατεβάσει ακόμα το Εγχειρίδιο Οχήματος. Κατεβάστε το και δοκιμάστε ξανά.

Εάν το πρόβλημα παραμένει, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της SEAT.

Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από την κύρια οθόνη πατώντας στο εικονίδιο     avatar.

Θα βρείτε τις ενότητες Βοήθεια και Ρυθμίσεις.

Τι μπορώ να βρω στην ενότητα “Βοήθεια”;

Στην ενότητα Βοήθεια, μπορείτε να βρείτε τους αριθμούς τηλεφώνου της Οδικής Βοήθειας, Εκτάκτου Ανάγκης και Εξυπηρέτησης Πελατών SEAT. Μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση στην Αναφορά ατυχημάτων.

 

Η κλήση μου επιβαρύνεται με επιπλέον κόστος;

Εάν υπάρχει πιθανότητα πρόσθετων δαπανών, θα ειδοποιηθείτε.

Μπορώ να καλέσω μέσω του τηλεφώνου μου ή πρέπει να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή;

Μπορείτε να καλέσετε μέσω της τηλεφωνικής σας σύνδεσης. Η κλήση δεν χρησιμοποιεί δεδομένα

Το My SEAT App DataPlug εντοπίζει αυτόματα ένα ατύχημα και αποστέλλει αίτημα για βοήθεια στις αρμόδιες αρχές;

Αυτή η λειτουργία δεν υποστηρίζεται προς το παρόν.

Τι είναι η Αναφορά Ατυχημάτων;

Χάρη στην ενότητα Αναφορά Ατυχημάτων, μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε αναφορές ατυχημάτων συμπεριλαμβανομένων περιγραφών, εικόνων και τοποθεσίας και να τις στείλετε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας (email).

Μπορώ να επισυνάψω φωτογραφίες στην αναφορά ως απόδειξη;

Ναι, η εφαρμογή My SEAT App σάς επιτρέπει να τραβήξετε φωτογραφίες και να τις επισυνάψετε στην αναφορά. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε σημειώσεις που καταγράφουν όλες τις λεπτομέρειες.

Πώς μπορώ να λάβω την αναφορά ατυχήματος;

Μόλις ολοκληρώσετε και αποθηκεύσετε την αναφορά, πατήστε στο κουμπί "Αποστολή αναφοράς" και η αναφορά θα σταλεί στο εγγεγραμμένο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας (email) σε μορφή PDF.

Τι μπορώ να βρω στην ενότητα Ρυθμίσεις;

Θα μπορείτε να διαχειριστείτε τις ακόλουθες ενότητες και περιεχόμενο:

* Ειδοποιήσεις

* Χώρα & Γλώσσα

* Νομικά κείμενα

* Την έκδοση της εφαρμογής

Η ενότητα “Βοήθεια στην Στάθμευση” σάς επιτρέπει να αποθηκεύετε, να προβάλλετε και να μοιράζεστε την τοποθεσία του σταθμευμένου οχήματός σας. Μπορείτε να ορίσετε το χρόνο στάθμευσης, ώστε να λαμβάνετε ειδοποίηση όταν λήξει. Μπορείτε επίσης να μοιραστείτε το χώρο στάθμευσης μέσω WhatsApp ή SMS, καθώς και να λάβετε οδηγίες για τη θέση στάθμευσης ανά πάσα στιγμή.

Εάν έχετε επιτρέψει τα δικαιώματα τοποθεσίας, η εφαρμογή My SEAT App θα αποθηκεύσει αυτόματα την τοποθεσία στάθμευσης.

Για να αποθηκεύσετε την τοποθεσία στάθμευσης στο iPhone σας, η εφαρμογή πρέπει να ανοίξει τουλάχιστον στο παρασκήνιο, εκτός από την επιτρεπόμενη άδεια τοποθεσίας.

Μπορείτε να δείτε την πλοήγηση προς το σταθμευμένο όχημά σας μέσω του κουμπιού “Χάρτης” κάτω από το μενού “Βοήθεια στην Στάθμευση”.

Εφόσον δεν χρησιμοποιείτε την λειτουργία “Κοινή Χρήση” για να δημοσιεύσετε ή να στείλετε την τοποθεσία του οχήματός σας, μόνο εσείς μπορείτε να δείτε πού σταθμεύσατε.

Με βάση την τεχνολογία GPS που χρησιμοποιείται από το τηλέφωνό σας, η θέση είναι συνήθως ακριβής εντός 5 έως 10 μέτρων. Ωστόσο, αυτά τα δεδομένα ενδέχεται να επηρεάζονται από διάφορους παράγοντες. Σε υπόγειους χώρους στάθμευσης, για παράδειγμα, το σήμα GPS εξασθενεί λόγω του πάχους των τοίχων. Ως αποτέλεσμα, το σύστημα δεν μπορεί να εγγυηθεί μια ακριβή θέση.

Τα δικαιώματα ειδοποίησης ενδέχεται να είναι απενεργοποιημένα στο τηλέφωνό σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιτρέψει τα δικαιώματα ειδοποίησης στο τηλέφωνό σας και στις ρυθμίσεις της εφαρμογής My SEAT App. Για να λάβετε αυτήν την ειδοποίηση, πρέπει να είναι ενεργοποιημένα και τα δύο σήματα:

Πλευρικό Μενού της εφαρμογής SEAT App -> Ρυθμίσεις -> Ενεργοποίηση ειδοποιήσεων push

Ελέγξτε εάν το σήμα GPS στο τηλέφωνό σας είναι απενεργοποιημένο. Ενεργοποιήστε τη λειτουργία GPS για να χρησιμοποιήσετε όλες τις λειτουργίες της εφαρμογής. Το σήμα μπορεί επίσης να είναι πολύ αδύναμο σε ορισμένες περιοχές όπως οι υπόγειοι χώροι στάθμευσης.

Εάν το πρόβλημα παραμένει, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της SEAT ή τον Σύμβουλο Εξυπηρέτησης στον αντιπρόσωπο/επισκευαστή που έχετε επιλέξει.

Οι ενημερώσεις DataPlug σάς επιτρέπουν να λαμβάνετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το όχημά σας βελτιώνοντας τη λήψη σήματος.

Εάν έχετε επιτρέψει να λαμβάνετε ειδοποιήσεις, η εφαρμογή My SEAT App θα σας ενημερώσει πότε είναι διαθέσιμη μια νέα ενημέρωση.

Η Κλήση για Βοήθεια πραγματοποιεί έκτακτη κλήση στην υπηρεσία SEAT Οδική Βοήθεια. Εάν έχετε επιτρέψει τα απαραίτητα δικαιώματα και έχετε εισαγάγει τον αριθμό τηλεφώνου σας στο προφίλ SEAT ID, η τοποθεσία σας θα σταλεί στην Οδική Βοήθεια για να διευκολύνει την άφιξη του γερανού.

Εάν έχετε συμβόλαιο για την SEAT Οδική Βοήθεια, το μόνο κόστος θα είναι το τηλεφώνημα.

Μπορείτε να καλέσετε μέσω της τηλεφωνικής σας σύνδεσης. Η κλήση δεν χρησιμοποιεί δεδομένα.

Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Οδική Βοήθεια ανά πάσα στιγμή, ακόμα και όταν βρίσκεστε στο εξωτερικό.

Κάθε φορά που πατάτε στην κλήση Οδικής Βοήθειας, θα σας ζητείται να πραγματοποιήσετε Τοπική ή Διεθνή κλήση.

Αυτή η λειτουργία δεν υποστηρίζεται προς το παρόν.

Αφού συνδεθείτε (log in), μπορείτε να βρείτε την Οδική Βοήθεια (Call for Assistance) κάτω:

Πλευρικό μενού -> Κλήση για βοήθεια (στην κορυφή)

Βοήθεια -> Οδική βοήθεια

Κατά τη διάρκεια της κλήσης για οδική βοήθεια, ο αριθμός τηλεφώνου, το όνομα και το επώνυμο, η γλώσσα και η γεωγραφική τοποθεσία μεταφέρονται. Όλα αυτά τα δεδομένα θα σταλούν μόνο εάν οι αρχικοί όροι έχουν γίνει αποδεκτοί κατά την εγγραφή.

Στην ενότητα Αναφορά Ατυχημάτων, μπορείτε να δείτε και να αποκτήσετε πρόσβαση στις καταχωρισμένες αναφορές που δημιουργήθηκαν από την εφαρμογή My SEAT App. Μπορείτε επίσης να στείλετε αναφορές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) σε μορφή PDF ή να διαγράψετε παλιές.

Για να δημιουργήσετε μια νέα αναφορά ατυχήματος, πατήστε Προσθήκη Νέας Αναφοράς. Στην συνέχεια, μπορείτε να καταγράψετε την τοποθεσία του ατυχήματος, τα εμπλεκόμενα μέρη και άλλες λεπτομέρειες.

Ναι, η εφαρμογή My SEAT App σάς επιτρέπει να τραβήξετε φωτογραφίες και να τις επισυνάψετε στην αναφορά. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε σημειώσεις που καταγράφουν όλες τις λεπτομέρειες.

Εάν τα δεδομένα σας δεν έχουν καταχωρισθεί, δοκιμάστε ξανά την διαδικασία. Εάν το πρόβλημα παραμένει, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της SEAT.

Απολαύστε το Δικό σας SEAT σάς βοηθά να εκμεταλλευτείτε πλήρως όλα όσα προσφέρει το όχημά σας. Θα βρείτε συμβουλές οδήγησης, πληροφορίες για το μοντέλο του οχήματός σας, ασφαλή μέτρα οδήγησης και συμβουλές για το πώς να φροντίζετε το αυτοκίνητό σας.

Η ενότητα Συμβουλές Οδήγησης είναι επί του παρόντος η ίδια για όλα τα μοντέλα SEAT. Εργαζόμαστε για να κάνουμε αυτό το περιεχόμενο εξειδικευμένο.