Η SEAT σημείωσε νέο ρεκόρ πωλήσεων τον μήνα Μάιο. Οι συνολικές πωλήσεις της μάρκας αυξήθηκαν κατά 15,5% τον περασμένο μήνα, με συνολικά 49.200 πωληθέντα αυτοκίνητα (2017: 42.600). Με αυτόν τον όγκο πωλήσεων, η SEAT πέτυχε τα καλύτερα αποτελέσματα Μαίου στην ιστορία της και έσπασε το ρεκόρ των 48.400 οχημάτων του 2000.
Κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2018, η SEAT επίσης πέτυχε ρεκόρ και ξεπέρασε το υψηλότερο ποσοστό πωλήσεων στην ιστορία της, το οποίο χρονολογείται από το 2000 (229.600 οχήματα). Την περίοδο αυτή, η αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε 238.500 πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, που ανέρχεται σε 18,5% αύξηση συγκριτικά με το αντίστοιχο πεντάμηνο του 2017 (201.300).
Σύμφωνα με τον SEAT Vice-president Sales & Marketing Wayne Griffiths «οι πωλήσεις Μαΐου μας επιτρέπουν να διατηρήσουμε τη θέση μας ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρώπη. Τα αποτελέσματά μας αυξήθηκαν κατά 14% στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές και περισσότερο από 20% στην περίπτωση της Ιταλίας. Συνεχίζουμε να μεγαλώνουμε με ταχύτερο ρυθμό από ότι αναμενόταν, ιδιαίτερα χάρη στη δυναμική που προσέφερε το νέο Arona που εντάχθηκε στην επιτυχία των πωλήσεων των Ibiza, Leon και Ateca. Το δεύτερο μέρος του έτους θα είναι πρόκληση λόγω του νέου προτύπου WLTP αλλά κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να διατηρήσουμε το ρυθμό αύξησης των πωλήσεών μας σε όλη τη διάρκεια του έτους».
Η Γερμανία, η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία και η Αλγερία είναι οι υψηλότερα αναπτυσσόμενες αγορές.
Η ισχυρή ανοδική τάση της SEAT το 2018 ενισχύεται από την ανάπτυξη στις περισσότερες αγορές όπου δραστηριοποιείται η μάρκα, με την Ισπανία ως κορυφαία αγορά, όπου η εταιρεία πούλησε 50.400 αυτοκίνητα (+ 14.3%) από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο. Η SEAT ηγείται των ταξινομήσεων στην τοπική της αγορά με υψηλό μερίδιο αγοράς σε σύγκριση με κύριους ανταγωνιστές ενώ το Leon και Ibiza αποτελούν τα δύο best-selling μοντέλα. Οι πωλήσεις στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 19,3%, φτάνοντας τα 46.100 οχήματα, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκαν επίσης κατά 19% με συνολικά 29.400 πωλήσεις (+ 19.5%). Οι πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν επίσης σημαντικά στη Γαλλία (12.500, + 14.8%) και στην Ιταλία (10.700, +22.5%).
Η Αλγερία είναι η αγορά όπου οι πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν περισσότερο, ενισχυόμενες από τη νέα γενιά Ibiza. Οι πωλήσεις της μάρκας κινούνται σταθερά ανοδικά και σε χώρες όπως η Αυστρία (9.800, + 25.7%), το Βέλγιο (5.000, + 36.5%), η Πορτογαλία (4.500, + 27.6%) και οι Κάτω Χώρες (4.200, + 29.8%).
Και για την χώρα μας ο Μάιος ήταν ένας ακόμα μήνας που έκλεισε με θετικό πρόσημο για την SEAT. Mε 444 συνολικές ταξινομήσεις, η μάρκα κατέγραψε μερίδιο αγοράς 3.5%, ενώ αξιοσημείωτη ήταν η επίδοση στις λιανικές ταξινομήσεις με 170 αυτοκίνητα και μερίδιο 3.7%. Συγκεντρωτικά στο πρώτο 5μηνο της χρονιάς η SEAT καταγράφει σημαντικότατη αύξηση στα μεγέθη της στην Ελλάδα, αφού με 1459 ταξινομήσεις και 2.9% μερίδιο αγοράς σημειώνει αύξηση 72% σε σχέση με πέρυσι (847 ταξινομήσεις, 2.1% μερίδιο). Αντίστοιχα οι συνολικές λιανικές πωλήσεις της μάρκας καταγράφουν αύξηση 85% σε σχέση με το 5μηνο του 2017, αποτυπώνοντας την θετική απήχηση που έχουν όλα τα νέα μοντέλα και ιδιαίτερα τα ΙΒΙΖΑ & ΑRONA στο αγοραστικό κοινό.
Η SEAT παρουσιάζει τη μελλοντική στρατηγική στο παγκόσμιο δίκτυο αντιπροσώπων της
Η SEAT συγκεντρώνει 2.400 εισαγωγείς και επενδυτές από το παγκόσμιο δίκτυο εξουσιοδοτημένων διανομέων της στο Βερολίνο από τις 12 έως τις 14 Ιουνίου προκειμένου να παρουσιάσει τη στρατηγική της και τα μελλοντικά της σχέδια που φέτος περιλαμβάνουν το λανσάρισμα του Tarraco, του νέου 7-θέσιου SUV, και του CUPRA Ateca, το τελευταίο τρίμηνο του 2018.