Οι πωλήσεις SEAT σημείωσαν σημαντική αύξηση το 2017. Η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 468.400 οχήματα, σχεδόν 60.000 περισσότερα από το 2016 όταν η μάρκα σημείωσε 408.700 πωλήσεις, σημειώνοντας δηλαδή αύξηση 14,6%. Αυτό είναι το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων από το 2001 και ένα από τα καλύτερα αποτελέσματα στην ιστορία της μάρκας. Επιπλέον το 2017 ήταν το πέμπτο κατά σειρά έτος ανάπτυξης της SEAT, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 45,9% συνολικά από το 2012. Το Δεκέμβριο η SEAT πούλησε 32.900 οχήματα, με αύξηση 12,9% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους (29.200 οχήματα).
To Ateca ενίσχυσε τις πωλήσεις SEAT το 2017 με 78.700 πωληθέντα SUVs, το οποίο μαζί με το Leon και το Alhambra, συνέβαλε στην επίτευξη ενός ακόμη έτους αύξησης πωλήσεων. Μέχρι το τέλος του 2017, Leon και Alhambra πέτυχαν και πάλι τις υψηλότερες πωλήσεις. Συγκεκριμένα οι πωλήσεις του best seller της μάρκας Leon αυξήθηκαν κατά 2,9% φτάνοντας τις 170.000 πωλήσεις, ενώ οι πωλήσεις του μεγάλου MPV αυξήθηκαν κατά 1,7% φτάνοντας τα 31.200 οχήματα.
Η SEAT είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρώπη.
Ο SEAT Vice-President for Sales and Marketing, Wayne Griffiths έκανε μία πολύ θετική αξιολόγηση αυτών των αποτελεσμάτων. «Ο λόγος για την επιτυχία που σημείωσαν οι πωλήσεις μας, είναι η επιθετική προϊοντική πολιτική που ξεκινήσαμε το 2016 με το Ateca και συνεχίσαμε το 2017 με το νέο Leon, την πέμπτη γενιά Ibiza και το νέο Arona. Όχι μόνο πετύχαμε το καλύτερο αποτέλεσμα από το 2001, αλλά έχουμε πια γίνει μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρώπη και συνεχίζουμε την ίδια πορεία με στόχο πάντα την αύξηση του όγκου πωλήσεων μας. Ανανεώσαμε την γκάμα των προϊόντων μας και αναμένουμε να δούμε το αντίκτυπο του Arona στις πωλήσεις το 2018».
Ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων σε βασικές αγορές
Η επιτυχία των πωλήσεων SEAT ενισχύεται από τη σταθερή ανάπτυξη της μάρκας στις κύριες αγορές της. Η Γερμανία πρωτοπορεί, ξεπερνώντας τις 100.000 πωλήσεις SEAT για πρώτη φορά από το 1991 με 102.100 πωληθέντα οχήματα (+13,4%), εμφανίζοντας το καλύτερο αποτέλεσμα στην ιστορία της. Στη δεύτερη θέση, η Ισπανία σημείωσε σημαντική πρόοδο, με αύξηση πωλήσεων 23,1%, φθάνοντας τα 95.100 πωληθέντα οχήματα. Η SEAT πέτυχε επίσης το καλύτερο αποτέλεσμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με αύξηση πωλήσεων 18,3% (56.200 πωληθέντα αυτοκίνητα). Δύο ακόμα σημαντικές αγορές είναι το Μεξικό (24.700 πωλήσεις, +0,7%), όπου η SEAT συνεχίζει τα αναπτύσσεται παρά το δύσκολο περιβάλλον αγοράς και η Γαλλία (24.200 πωλήσεις, +15,6%).
2018, το έτος του Arona και του νέου 7-θέσιου SUV
H SEAT και το 2018 πρόκειται να συνεχίσει την “επιθετική” προϊοντική της πολιτική με το λανσάρισμα του νέου 7-θέσιου SUV καθώς και την ένταξη στην γκάμα του Arona της νέας έκδοσης CNG.
Η επιτυχία στις πωλήσεις SEAT επέφεραν όπως ήταν αναμενόμενο θετικό αντίκτυπο στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας. Το πρώτο 9-μηνο του 2017 και εν αναμονή του τελικού οικονομικού αποτελέσματος της χρονιάς, η SEAT πέτυχε λειτουργικό κέρδος 154 εκατομμύρια ευρώ, 12,3% μεγαλύτερο από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.