el:Ηλεκτροκίνηση:SEAT MÓ Urban Mobility | SEAT:Terms and conditions GR/EL

SEAT MÓ App

Όροι και προϋποθέσεις.

  


Οι παρόντες Γενικοί Όροι (εφεξής «Γενικοί Όροι») της «My SEAT MÓ – Εφαρμογή σύνδεσης με ηλεκτρικό scooter ιδιοκτήτη» (εφεξής η «Εφαρμογή») ορίζουν τους όρους που διέπουν τη σχέση ανάμεσα στην CONNECTED MOBILITY VENTURES, S.A.U. (εφεξής «SEAT MÓ»), ισπανική εταιρεία με έδρα στην Autovía A2 km 585 08760 Martorell, Βαρκελώνη, με αριθμό φορολογικού μητρώου A67140582, νόμιμα εγγεγραμμένη στο εμπορικό μητρώο της Βαρκελώνης στον αριθμό σελίδας B-513583 με email επικοινωνίας support.my@seatmo.com, και τον ιδιοκτήτη ή εξουσιοδοτημένο χρήστη της μοτοσικλέτας SEAT MÓ 125 (ο «Πελάτης» ή «Χρήστης) (εφεξής οι «Υπηρεσίες»).

Οι παρόντες Γενικοί Όροι συμπληρώνονται από συγκεκριμένους όρους που ισχύουν, όπου κρίνεται σκόπιμο, τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική απορρήτου που διέπουν τη χρήση των Υπηρεσιών από τον Πελάτη.

Επιπλέον, αν οι Υπηρεσίες περιλαμβάνουν υπηρεσίες άλλης εταιρείας που παρέχονται με το δικό της εμπορικό σήμα ή όνομα, η SEAT MÓ παρέχει μόνο την πρόσβαση σε αυτές τις υπηρεσίες παρόχων τρίτων μερών μέσω των Υπηρεσιών. Σε αυτήν την περίπτωση, οι παρόντες Γενικοί Όροι ισχύουν μόνο για τη διαμεσολάβηση της εν λόγω πρόσβασης. Ωστόσο, για τη χρήση των υπηρεσιών τρίτων μερών, ενδέχεται να ισχύουν και οι συμφωνηθέντες όροι με τα εν λόγω τρίτα μέρη, ειδικά σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων.

Ο Πελάτης αποδέχεται τους παρόντες Γενικούς Όρους, καθώς και τους συγκεκριμένους όρους και τυχόν άλλους όρους χρήσης ή πολιτικές απορρήτου που ισχύουν κατά τη συμβατική διαδικασία που ορίζεται στην Ενότητα 6.

Η SEAT MÓ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τους παρόντες Γενικούς Όρους για οποιονδήποτε βάσιμο και αιτιολογημένο λόγο. Ο Χρήστης θα ενημερώνεται για τις αλλαγές στους παρόντες Γενικούς Όρους, οι οποίες είναι δεσμευτικές αν ο Χρήστης τους αποδεχθεί ρητώς. Σε περίπτωση απόρριψης των αλλαγών από τον Χρήστη, οι εν λόγω τροποποιήσεις δεν θα ισχύσουν για τον Πελάτη, εκτός αν η συνέχιση των Υπηρεσιών είναι αδύνατη για τεχνικούς λόγους. Η ανανέωση των υπηρεσιών στη λήξη της περιόδου ισχύος υπόκειται στην αποδοχή της πιο πρόσφατης έκδοσης των Γενικών Όρων.

Η SEAT MÓ θα αποθηκεύσει τους Γενικούς Όρους, στους οποίους ο Πελάτης μπορεί να έχει πρόσβαση ανά πάσα στιγμή μέσω της Εφαρμογής.

Για τη σύμβαση ή/και χρήση των Υπηρεσιών, ο Πελάτης πρέπει να πληροί τις παρακάτω προϋποθέσεις και να εκτελέσει τις παρακάτω ενέργειες:

(i)  Ο Πελάτης πρέπει να έχει τη νόμιμη ηλικία για τη σύμβαση των Υπηρεσιών.

(ii)  Να είναι κάτοχος οχήματος SEAT MÓ συμβατό με τις Υπηρεσίες (εφεξής το «’Όχημα»). Ο Πελάτης πρέπει να επιλέξει «συνδεδεμένο» όχημα κατά την αγορά του οχήματος. Αν ο Πελάτης επιλέξει «μη συνδεδεμένο» όχημα, δεν θα μπορεί να προβεί σε σύμβαση και χρήση των Υπηρεσιών. Ο Χρήστης πρέπει να επικοινωνήσει με τη SEAT MÓ για περισσότερες πληροφορίες (ανατρέξτε στην ενότητα 17).

(iii)  Να κατέχει smartphone συμβατό με την Εφαρμογή και τις Υπηρεσίες, με σύνδεση δεδομένων (ενότητα 4).

(iv)  Να κατέχει (ή να δημιουργήσει για αυτόν τον σκοπό) Λογαριασμό Χρήστη στην Εφαρμογή και να συνδεθεί με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης Πελάτη (ενότητα 5).

(v)  Να έχει συνάψει σύμβαση των Υπηρεσιών, όπως ορίζεται στην ενότητα 6.

Ο Χρήστης πρέπει να είναι ο ιδιοκτήτης του Οχήματος ή νόμιμος χρήστης (για παράδειγμα, μισθωτής με ρητή εξουσιοδότηση να συνάψει σύμβαση της Υπηρεσίας από τον ιδιοκτήτη του Οχήματος).

Ο σκοπός της Εφαρμογής και, ως εκ τούτου, των Υπηρεσιών, είναι η δυνατότητα σύνδεσης του Οχήματος με την κινητή συσκευή (π.χ. smartphone) του Χρήστη για την πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με το Όχημα και τη χρήση του, όπως για παράδειγμα το επίπεδο φόρτισης, την τοποθεσία, τη διανυθείσα απόσταση, πληροφορίες ενημέρωσης για συντήρηση του Οχήματος.

Η διαθεσιμότητα όλων ή μέρους των Υπηρεσιών ενδέχεται να επηρεαστεί από περιορισμούς τεχνολογικών υποδομών, ασυμβατότητες δικτύου ή τεχνικούς περιορισμούς που υπάρχουν σε διαφορετικές χώρες από τη χώρα αρχικής αγοράς του Οχήματος από τον Πελάτη. Η SEAT MÓ δεν εγγυάται ότι ο Πελάτης θα μπορεί να απολαύσει πλήρως τις Υπηρεσίες σε οποιαδήποτε χώρα εκτός από τη χώρα αρχικής αγοράς του Οχήματος και, ως εκ τούτου, η SEAT MÓ δεν φέρει καμία ευθύνη αν τέτοιου είδους περιστάσεις είναι εκτός ελέγχου της.

Για την παροχή των Υπηρεσιών, η SEAT MÓ ενδέχεται να απαιτεί την καλή λειτουργική κατάσταση του Οχήματος του Χρήστη, με το ηλεκτρικό σύστημα σε λειτουργία και με επαρκή ισχύ μπαταρίας. Η Υπηρεσία ενδέχεται να μη λειτουργεί αν προσπαθήσετε να τροποποιήσετε ή να προσθέσετε τυχόν εξοπλισμό ή λογισμικό στο Όχημα, τα οποία δεν έχει εξουσιοδοτήσει ρητώς ή SEAT MÓ ή δεν είναι συμβατά με την Υπηρεσία. Ο Πελάτης φέρει την αποκλειστική ευθύνη για τη σωστή συντήρηση του Οχήματος και των συστημάτων του.

Λόγω των εξελίξεων στην τεχνολογία πληροφοριών και της τεχνικής προόδου στην αυτοκινητοβιομηχανία, ενδέχεται κατά καιρούς να εφαρμόζονται νέες ενημερώσεις και βελτιώσεις στις Υπηρεσίες. Για τον λόγο αυτό, η SEAT MÓ διατηρεί το δικαίωμα προσαρμογής των χαρακτηριστικών των Υπηρεσιών, χωρίς πρόσθετο κόστος για τον Πελάτη, κατά την περίοδο ισχύος της σύμβασης των Υπηρεσιών. Η SEAT MÓ θα ενημερώνει τον Πελάτη, σε σταθερό μέσο, για το είδος και το εύρος των εν λόγω τροποποιήσεων εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.

Όταν οι εν λόγω τροποποιήσεις επηρεάζουν δυσμενώς τον Πελάτη (και υπό την προϋπόθεση ότι οι αρνητικές επιπτώσεις δεν είναι ήσσονος σημασίας), ο Πελάτης διατηρεί το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από τη λήψη της ενημέρωσης σχετικά με τις τροποποιήσεις ή σχετικά με την τροποποίηση των Υπηρεσιών, αν αυτό προκύψει σε μεταγενέστερο χρόνο. Η καταγγελία της σύμβασης ρυθμίζεται όπως ορίζεται στην Ενότητα 10 παρακάτω.

Ωστόσο, το δικαίωμα καταγγελίας της παρούσας σύμβασης για τους ανωτέρω λόγους δεν ισχύει αν η SEAT MÓ δώσει τη δυνατότητα στον Πελάτη να διατηρήσει, χωρίς επιπλέον κόστος, τις Υπηρεσίες, χωρίς την τροποποίηση και διατηρείται η συμμόρφωσή τους.

Η SEAT MÓ λαμβάνει εύλογα μέτρα εντός των δυνατοτήτων της για να διασφαλίσει τη συνεχή διαθεσιμότητα των Υπηρεσιών και καταβάλλει κάθε προσπάθεια αντιμετώπισης τυχόν αποτυχιών το συντομότερο δυνατόν.

Ωστόσο, σε περίπτωση ανωτέρας βίας (για παράδειγμα, ένοπλες συγκρούσεις, πανδημίες, δυσμενείς καιρικές συνθήκες, μέτρα επίλυσης εργατικών διαφορών κ.λπ.) ή λόγω απαιτούμενης συντήρησης, επισκευής ή τυχόν άλλης ενέργειας στις τεχνικές συσκευές της SEAT MÓ ή στις συσκευές τρίτων μερών που παρέχουν δεδομένα, περιεχόμενο, πληροφορίες ή τη δυνατότητα μεταφοράς των Υπηρεσιών, ενδέχεται να υπάρξει διακοπή ή παρεμπόδιση (ταχύτητα) των Υπηρεσιών. Ομοίως, η αύξηση ταυτόχρονης χρήσης των Υπηρεσιών ενδέχεται να βλάψει τις Υπηρεσίες.

Επίσης, η SEAT MÓ λαμβάνει κατάλληλα μέτρα για την ενημέρωση των Υπηρεσιών, ειδικά με σκοπό την αποτροπή απειλών κυβερνοεπιθέσεων κατά της ασφάλειας των οχημάτων, της κυκλοφορίας, της ανθρώπινης ζωής, της υγείας, του δικαιώματος στην πληροφορία (ιδιωτικότητα), της ιδιοκτησίας, των περιουσιακών στοιχείων του Πελάτη, του ιδιοκτήτη ή ιδιοκτήτη του οχήματος ή τυχόν τρίτου μέρους ή της ίδιας της SEAT MÓ. Τα εν λόγω μέτρα ενδέχεται να προκαλέσουν περιορισμούς στις Υπηρεσίες ή/και στις συνδέσεις δεδομένων. Ανάλογα με τη σοβαρότητα των απειλών ή/και τη σημασία των στοιχείων που απειλούνται, τα μέτρα αυτά ενδέχεται να περιλαμβάνουν και τον προσωρινό αποκλεισμό σε μέρος ή το σύνολο των Υπηρεσιών, καθώς και διακοπή της σύνδεσης δεδομένων.

Για την εφαρμογή των ανωτέρω μέτρων ή την αποκατάσταση της πλήρους διαθεσιμότητας των Υπηρεσιών ή της σύνδεσης δεδομένων, η SEAT MÓ ενδέχεται να παράσχει στον Πελάτη δωρεάν ενημέρωση λογισμικού, την οποία θα εγκαταστήσει ο Πελάτης το συντομότερο δυνατόν. Για την επαναφορά της πλήρους διαθεσιμότητας των Υπηρεσιών ενδέχεται επίσης να απαιτείται η συμμετοχή του Πελάτη (π.χ. αλλαγή του κωδικού πρόσβασης SEAT MÓ). Η SEAT MÓ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν έλλειψη συμμόρφωσης στις Υπηρεσίες, αν ο Πελάτης δεν εγκαταστήσει τις εν λόγω ενημερώσεις σύμφωνα με τις οδηγίες της SEAT MÓ σε εύλογο χρονικό διάστημα.

Από την πλευρά του, ο Χρήστης παρέχει στη SEAT MÓ μια μη αποκλειστική, απεριόριστη, μεταβιβάσιμη, εκχωρίσιμη άδεια άνευ χρέωσης για τη χρήση των δεδομένων που προκύπτουν από τη χρήση των Υπηρεσιών, ειδικά σε τεχνικά δεδομένα, τα οποία δεν αναφέρονται σε πρόσωπα ή που στα οποία έχει γίνει απόκρυψη προσωπικών αναφορών (ανωνυμοποιημένα δεδομένα).

Σε περίπτωση τεχνικών προβλημάτων ή τυχόν άλλου προβλήματος που σχετίζεται με τις Υπηρεσίες, ο Πελάτης μπορεί να απευθύνεται στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών SEAT MÓ (ανατρέξτε στην Ενότητα 17).

Για τη χρήση των Υπηρεσιών από τον Πελάτη, απαιτούνται οι παρακάτω συνδέσεις δεδομένων:

-  Σύνδεση δεδομένων ανάμεσα στο Όχημα και τον διακομιστή δεδομένων και

-  Σύνδεση δεδομένων ανάμεσα στη συσκευή του Πελάτη (smartphone) («Συσκευή Πελάτη») και τον διακομιστή δεδομένων.

Σύνδεση δεδομένων ανάμεσα στο Όχημα και τον διακομιστή δεδομένων:

Απαιτείται σύνδεση δεδομένων ανάμεσα στο Όχημα και τον διακομιστή δεδομένων της SEAT MÓ για τη χρήση των Υπηρεσιών.

Οι Υπηρεσίες έχουν διαμορφωθεί για να ενεργοποιούν τη σύνδεση δεδομένων ανάμεσα στο όχημα και τον διακομιστή δεδομένων, όταν το Όχημα βρίσκεται στη χώρα όπου έχει αγοραστεί ή άλλη χώρα εγκεκριμένη από τη SEAT MÓ για τη χρήση τέτοιου τύπου επικοινωνίας, όπως αναφέρεται στην ενότητα Συχνές Ερωτήσεις του ιστότοπου.

Οι χώρες που περιλαμβάνονται στην Περιοχή Χρήσης Οχήματος εξαρτώνται από το μοντέλο, το έτος μοντέλου και τον εξοπλισμό του Οχήματος. Ο Πελάτης μπορεί να βρει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Περιοχή Χρήσης του Οχήματος ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο: Ενότητα FAQs.

Η λειτουργία και απόδοση της σύνδεσης δεδομένων ανάμεσα στο Όχημα και τον διακομιστή δεδομένων εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες, που ενδέχεται να είναι πέρα από τον έλεγχο της SEAT MÓ. Μερικά παραδείγματα παραγόντων, μεταξύ άλλων, είναι η επαρκής λήψη σήματος στη τοποθεσία του Οχήματος, η αποτυχία, μείωση ή διακοπή κάλυψης σε τούνελ, γκαράζ και υπογείως, καθώς και άλλοι δυσμενείς παράγοντες (καιρικές συνθήκες, συσκευές που προκαλούν παρεμβολές, κτίρια, εντατική χρήση του αντίστοιχου δικτύου κινητής τηλεφωνίας).

Η SEAT MÓ δεν έχει καμία υποχρέωση διατήρησης ή υποστήριξης της σύνδεσης δεδομένων ανάμεσα στο Όχημα και τον διακομιστή δεδομένων SEAT MÓ, αν διακοπεί η συγκεκριμένη τεχνολογία δικτύου της συνδεσιμότητας του Οχήματος («Technology Sunset»).

Σύνδεση δεδομένων ανάμεσα στη Συσκευή Πελάτη και τον διακομιστή δεδομένων:

Η σύνδεση δεδομένων ανάμεσα στη συσκευή Πελάτη και τον διακομιστή δεδομένων για τη χρήση των Υπηρεσιών μέσω της Εφαρμογής δεν αποτελεί μέρος των Υπηρεσιών που παρέχει η SEAT MÓ. Επομένως, ισχύουν οι όροι και οι προϋποθέσεις που έχουν συμφωνηθεί με τον πάροχο υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών του Πελάτη. Αυτό ενδέχεται να οδηγήσει σε επιπλέον κόστος, ειδικά στην περίπτωση χρεώσεων συνδεσιμότητας και περιαγωγής. Τα εν λόγω κόστη είναι εκτός πεδίου εφαρμογής, ελέγχου και ευθύνης της SEAT MÓ.

Ο Χρήστης πρέπει να εγγραφεί στην Εφαρμογή, ολοκληρώνοντας την αντίστοιχη διαδικασία εγγραφής. Για να γίνει αυτό, πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα με τις πληροφορίες που ζητούνται, καθώς και να διαβάσετε και να αποδεχθείτε τους παρόντες Γενικούς Όρους και άλλα νομικά κείμενα (για παράδειγμα, ενδεικτικά: την πολιτική απορρήτου).

Ο Πελάτης πρέπει να συνδεθεί στην Εφαρμογή με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης, για να ενεργοποιήσει τις Υπηρεσίες στο Όχημα, καθώς και να ελέγχει και να διαχειρίζεται την κατάσταση των συμβατικών υπηρεσιών ανά πάσα στιγμή.

Ο Πελάτης οφείλει να διατηρεί τα στοιχεία σύνδεσης και, ειδικά, τον κωδικό πρόσβασης εμπιστευτικά. Αν ο κωδικός πρόσβασης κοινοποιηθεί σε τρίτα μέρη, ο Πελάτης πρέπει να τροποποιήσει αμέσως τον κωδικό πρόσβασης ή, σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν μπορεί να συνδεθεί στον Λογαριασμό Χρήστη, πρέπει να ενημερώσει αμέσως τη SEAT MÓ. Ο Πελάτης μπορεί να ανακτήσει τον κωδικό πρόσβασης χρήστη μέσα από την Εφαρμογή.

Ο Πελάτης οφείλει να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσει ότι οι πληροφορίες στον Λογαριασμό Χρήστη είναι αληθείς και πλήρεις. Εφόσον η επικοινωνία ανάμεσα στη SEAT MÓ και τον Πελάτη θα γίνεται μέσω email, ο Πελάτης πρέπει να έχει έγκυρη διεύθυνση email και πρόσβαση στον συγκεκριμένο λογαριασμό email. Ο Πελάτης πρέπει να ενημερώνει τυχόν αλλαγές στη διεύθυνση email Πελάτη ή σε οποιοδήποτε άλλο δεδομένο Πελάτη το συντομότερο δυνατόν, μέσω της αντίστοιχης ενότητας στην Εφαρμογή ή μέσω email support.my@seatmo.com.

Ο Πελάτης μπορεί να συνάψει σύμβαση των Υπηρεσιών και να τις ενεργοποιήσει, αφού συνδεθεί στην Εφαρμογή με τα στοιχεία σύνδεσης του Λογαριασμού Χρήστη.

Για περισσότερες πληροφορίες, ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με την Εξυπηρέτηση Πελατών SEAT MÓ.

Ο Πελάτης πρέπει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα για τη σύναψη σύμβασης και ενεργοποίηση των Υπηρεσιών:

(i)  Ο Πελάτης πρέπει να κατέχει smartphone με σύνδεση δεδομένων και Όχημα SEAT MÓ συμβατό με τις Υπηρεσίες.

(ii)  Αν ο Πελάτης δεν κατέχει Λογαριασμό Χρήστη, πρέπει να δημιουργήσει έναν, μέσω της Εφαρμογής. Αν ο Πελάτης κατέχει ήδη Λογαριασμό Χρήστη, πρέπει να συνδεθεί στην Εφαρμογή, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία σύνδεσης Πελάτη του Λογαριασμού Χρήστη. Αν έχει λήξει η δωρεάν περίοδος, ο χρήστης πρέπει να ακολουθήσει τα βήματα που αναφέρονται στην Εφαρμογή, για να συνάψει σύμβαση για νέο πακέτο συνδεσιμότητας.

(iii)  Ο Πελάτης πρέπει να συνδέσει το Όχημα στη Συσκευή Πελάτη, κάνοντας την αντίστοιχη επιλογή στην Εφαρμογή και ακολουθώντας την αντίστοιχη διαδικασία σύνδεσης και ταυτοποίησης. Ο Πελάτης πρέπει να συνδέσει τον Αριθμό Αναγνώρισης Οχήματος (Vehicle Identification Number – VIN) στον Λογαριασμό Χρήστη μέσα από την Εφαρμογή. Ο Πελάτης μπορεί να βρει το VIN σε αυτοκόλλητο κάτω από το κάθισμα και στην τεκμηρίωση του Οχήματος.

(iv)  Η SEAT MÓ αποστέλλει email στη διεύθυνση email που παρείχε ο Πελάτης κατά τη δημιουργία του Λογαριασμού Χρήστη. Στο email περιλαμβάνονται τουλάχιστον οι παρακάτω πληροφορίες:

(α)  Επιβεβαίωση από τη SEAT MÓ της Παραγγελίας για Υπηρεσίες («Επιβεβαίωση Παραγγελίας»).

(β)  Επιβεβαίωση από τη SEAT MÓ ότι οι Υπηρεσίες έχουν ενεργοποιηθεί σωστά και ο Πελάτης μπορεί να ξεκινήσει τη χρήση τους.

(γ)  Διάρκεια της σύμβασης των Υπηρεσιών.

(δ)  Οι παρόντες Γενικοί Όροι.

Εκτός αν δηλώνεται διαφορετικά στους παρόντες Γενικούς Όρους, ημερομηνία λήψης της Επιβεβαίωσης Παραγγελίας θεωρείται η ημερομηνία εκτέλεσης της σύμβασης.

Αν ο Πελάτης είναι καταναλωτής, έχει δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα εκτέλεσης της σύμβασης, ακολουθώντας τη διαδικασία που ορίζεται στην παρούσα Ενότητα. Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο Πελάτης για να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης ορίζονται στην Ενότητα 9 των παρόντων Γενικών Όρων («Δικαίωμα Υπαναχώρησης»).  Μαζί με την Επιβεβαίωση Παραγγελίας, ο Πελάτης θα λάβει την επίσημη φόρμα (προαιρετικά) για να ασκήσει το Δικαίωμα Υπαναχώρησης. Αν οι Υπηρεσίες παρέχονται στον Πελάτη δωρεάν (για παράδειγμα, εντός περιόδου δωρεάν δοκιμής), η άσκηση του Δικαιώματος Υπαναχώρησης δεν συνεπάγεται επιστροφή χρημάτων.

Η περίοδος ισχύος της σύμβασης καθορίζεται κατά την αποστολή της Επιβεβαίωσης Παραγγελίας στον πελάτη («Περίοδος Ισχύος»).

Για τις υπηρεσίες που παρέχονται δωρεάν στον Πελάτη, η Περίοδος Ισχύος ξεκινά την ημέρα αγοράς του Οχήματος, κατόπιν διαθεσιμότητας των συγκεκριμένων Υπηρεσιών (για το συγκεκριμένο μοντέλο οχήματος, έτος μοντέλου και εξοπλισμό).

Εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στο παρόν, η Περίοδος Ισχύος ξεκινά από την ημερομηνία ενεργοποίησης των Υπηρεσιών, με την Επιβεβαίωση Παραγγελίας. Σε περίπτωση ανανεώσεων (και υπό την προϋπόθεση ότι η SEAT MÓ λάβει την πληρωμή πριν από την ημερομηνία λήξης της αρχικής σύμβασης των Υπηρεσιών), η Περίοδος Ισχύος της εν λόγω ανανέωσης Υπηρεσιών ξεκινά την ημερομηνία μετά τη λήξη. Σε περίπτωση που η SEAT MÓ λάβει πληρωμή για ανανέωση ή/και υποβολή νέων παραγγελιών μετά τη λήξη της αρχικής σύμβασης υπηρεσιών, η Περίοδος Ισχύος ξεκινά την ημερομηνία που η SEAT MÓ επιβεβαιώνει την πληρωμή. Σημειώστε ότι ορισμένες Υπηρεσίες ενδέχεται να μην υπόκεινται σε ανανεώσεις.

Με την αποδοχή των παρόντων Γενικών Όρων και για τους σχετικούς σκοπούς, ο Πελάτης ρητά αιτείται την έναρξη παροχής των Υπηρεσιών κατά την περίοδο που έχει οριστεί για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, η οποία ορίζεται στην Ενότητα 9.

Η Περίοδος Ισχύος των συμβατικών Υπηρεσιών συνδέεται με το Όχημα Πελάτη και ενημερώνεται στην Επιβεβαίωση Παραγγελίας.

Η SEAT MÓ ενδέχεται να υπενθυμίσει στον Πελάτη τη δυνατότητα ανανέωσης της σύμβασης, όταν πρόκειται να λήξει η Περίοδος Ισχύος. Η ειδοποίηση θα αποστέλλεται στο email που παρείχε ο Πελάτης κατά τη δημιουργία του Λογαριασμού Χρήστη. Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιθυμεί να ανανεώσει τη σύμβαση της Υπηρεσίας, πρέπει να ακολουθήσει τις οδηγίες που παρέχει η SEAT MÓ και να εκκινήσει μια νέα διαδικασία σύναψης σύμβασης και ενεργοποίησης (ανάλογα με την περίσταση) μέσω της Εφαρμογής, σύμφωνα με τους παρόντες Γενικούς Όρους.

Αν ο Πελάτης δεν ανανεώσει ή δεν υποβάλει νέες Παραγγελίες Υπηρεσίας κατά τη λήξη της Περιόδου Ισχύος, η σύμβαση ανάμεσα στη SEAT MÓ και τον Πελάτη λύεται αυτόματα.

Οι Υπηρεσίες υπόκεινται στους ισχύοντες οικονομικούς όρους τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης των Υπηρεσιών ή της ανανέωσης από τον Πελάτη. Ο τρέχων τιμοκατάλογος είναι διαθέσιμος στον Πελάτη ανά πάσα στιγμή μέσω του ιστότοπου www.seatmo.com.

Ομοίως, ο Πελάτης ενημερώνεται για τις ισχύουσες τιμές, στο πλαίσιο της διαδικασίας σύναψης σύμβασης και ενεργοποίησης των Υπηρεσιών, στους συγκεκριμένους όρους.

Κατ’ εξαίρεση, η SEAT MÓ ενδέχεται να προσφέρει ορισμένες Υπηρεσίες στον Πελάτη δωρεάν για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Ωστόσο, για τη σύναψη σύμβασης των Υπηρεσιών που δεν προσφέρονται δωρεάν ή για τη συνέχιση (ανανεώσεις) των Υπηρεσιών, ο Πελάτης πρέπει να καταβάλλει το ποσό αξίας των Συμβατικών Υπηρεσιών στην αρχή της συμφωνηθείσας περιόδου ισχύος. Η πληρωμή μπορεί να γίνει με εγκεκριμένη πληρωμή κατά την διαδικασία ενεργοποίησης και σύμβασης.

Όταν ο Πελάτης είναι καταναλωτής, διατηρεί το δικαίωμα καταγγελίας της παρούσας σύμβασης εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, χωρίς να δώσει οποιαδήποτε εξήγηση.

Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει δεκατέσσερις (14) ημέρες από την ημερομηνία ενεργοποίησης της Υπηρεσίας (Ενότητα 6).

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο Πελάτης πρέπει να ενημερώσει τη SEAT MÓ με σαφή δήλωση, για παράδειγμα αποστέλλοντας email στην παρακάτω διεύθυνση:  support.my@seatmo.com.

Ο Πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει τη φόρμα υπαναχώρησης, ωστόσο η χρήση της δεν είναι υποχρεωτική.

Για την τήρηση της προθεσμίας λήξης του δικαιώματος υπαναχώρησης, αρκεί η αποστολή ειδοποίησης από τον Πελάτη πριν από τη λήξη της εν λόγω προθεσμίας.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης του Πελάτη, η SEAT MÓ θα προχωρήσει σε επιστροφή όλων των ποσών που κατέβαλε ο Πελάτης (αν υπάρχουν), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και, σε κάθε περίπτωση, το πολύ εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που ενημερώθηκε για την απόφαση του Πελάτη να υπαναχωρήσει. Η εν λόγω επιστροφή χρημάτων γίνεται με το ίδιο μέσο που χρησιμοποίησε ο Πελάτης για την αρχική συναλλαγή, εκτός αν ο Πελάτης ρητώς αιτηθεί διαφορετικά. Ο Πελάτης πρέπει να παρέχει τα απαραίτητα έγγραφα για να αποδείξει ότι είναι κάτοχος του εναλλακτικού μέσου πληρωμής. Σε κάθε περίπτωση, ο Πελάτης δεν επιβαρύνεται με έξοδα για την επιστροφή χρημάτων. Αν τα χρήματα δεν επιστραφούν εντός της εν λόγω περιόδου, ο Πελάτης έχει δικαίωμα αξίωσης του διπλάσιου οφειλόμενου ποσού, με την επιφύλαξη τυχόν αποζημίωσης που εφαρμόζεται για ζημιές, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Η σύμβαση λύεται:

(α)  Όταν ο Πελάτης δεν ανανεώσει τις Υπηρεσίες κατά τη λήξη της αρχικής Περιόδου Ισχύος, σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στην Ενότητα 7.

(β)  Όταν λήξουν οι Υπηρεσίες που διατίθενται δωρεάν.

(γ)  Όταν ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στην Ενότητα 9.

(δ)  Σε περίπτωση έλλειψης συμμόρφωσης, σύμφωνα με την Ενότητα 15.

(ε)  Κατά τη θέληση του ενός μέρους, όταν το άλλο μέρος παραβιάζει ουσιωδώς οποιαδήποτε νομική ή συμβατική υποχρέωση που έχει καθοριστεί. Σε αυτήν την περίπτωση, αν η συμμόρφωση είναι ακόμα δυνατή, το άλλο μέρος ενημερώνει γραπτώς το μέρος που προέβη στην παραβίαση σχετικά με την εν λόγω παραβίαση και τη θέλησή του να καταγγείλει τη σύμβαση, αν το μέρος που προέβη στην παραβίαση δεν εξαλείψει την παραβίαση μέσα στις επόμενες δέκα (10) ημέρες από τη λήψη της ειδοποίησης. Κατά τη λήξη της εν λόγω περιόδου χωρίς εξάλειψη, το άλλο μέρος έχει δικαίωμα να καταγγείλει τη σύμβαση, ενημερώνοντας γραπτώς το μέρος που προέβη στην παραβίαση, καθώς και δικαίωμα αξιώσεων για σχετικές ζημιές και απώλειες. Από την άλλη πλευρά, αν δεν είναι δυνατή η συμμόρφωση, η σύμβαση λύεται: με τη λήψη της ειδοποίησης από το άλλο μέρος που αιτείται τη λύση, αναφέροντας τους λόγους για το εν λόγω αίτημα.

(στ)  Σε περίπτωση διακοπής τεχνολογίας (Technology Sunset), όπως περιγράφεται στην Ενότητα 4.2.5, ο Πελάτης μπορεί να καταγγείλει τις Υπηρεσίες που επηρεάζονται από τη διακοπή, με γραπτή ειδοποίηση στη SEAT MÓ, αν δεν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις συνδεσιμότητας με την ισχύουσα τεχνολογία.

(ζ)  Αν ο Πελάτης δεν δύναται να συμμορφωθεί με τις διατάξεις της Ενότητας 20, η SEAT MÓ μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση με τον Χρήστη, με άμεση ισχύ και να αποκλείσει τη μελλοντική πρόσβασή του στην Εφαρμογή και άλλες συνδεδεμένες υπηρεσίες ή συνδεδεμένα προϊόντα, λογισμικό και τεχνολογίες που παρέχονται από τη SEAT MÓ.

Σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης για οποιονδήποτε λόγο που αναφέρεται στην προηγούμενη ενότητα, η πρόσβαση στις Υπηρεσίες θα ακυρώνεται. Μετά τη λύση της σύμβασης, ο Πελάτης δεν πρέπει να κάνει χρήση των Υπηρεσιών καθώς και να τις διαθέτει σε τρίτα μέρη.

Κανένα μέρος δεν μπορεί να εκχωρήσει τα παρακάτω δικαιώματα ή υποχρεώσεις, χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του άλλου μέρους. Κατ’ εξαίρεση των ανωτέρω, η SEAT MÓ διατηρεί το δικαίωμα εκχώρησης της σύμβασης Υπηρεσιών (χωρίς οποιαδήποτε τροποποίηση στους συμβατικούς όρους) σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία του ομίλου SEAT. Για τον σκοπό αυτό, ο Πελάτης εξουσιοδοτεί τη SEAT MÓ να προχωρήσει στην εν λόγω εκχώρηση. Σε κάθε περίπτωση, η SEAT MÓ θα ενημερώσει τον Πελάτη για την εκχώρηση το συντομότερο δυνατόν.

Κατόπιν αιτήματος του Πελάτη, η SEAT MÓ θα διαθέσει στον Πελάτη τυχόν περιεχόμενο, εκτός από προσωπικά δεδομένα που παρείχε ο Πελάτης ή δημιούργησε κατά τη χρήση των Υπηρεσιών. Τα εν λόγω στοιχεία παρέχονται δωρεάν, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και σε κοινή ηλεκτρονική μορφή.

Ο Πελάτης έχει μια μη αποκλειστική, μη εκχωρίσιμη και μη μεταβιβάσιμη άδεια για τη χρήση των Υπηρεσιών (καθώς και του περιεχομένου, του υλικού και των πληροφοριών σχετικά με αυτές) και της Εφαρμογής κατά την Περίοδο Ισχύος. Η χρήση περιορίζεται στις χώρες όπου οι Υπηρεσίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν (ανατρέξτε στην Ενότητα 4.2.2).

Ο Πελάτης δεν εξουσιοδοτείται να μεταφέρει ή να αποκαλύψει περιεχόμενο και πληροφορίες σχετικά με τις Υπηρεσίες ή να εκμεταλλευτεί τις Υπηρεσίες με οποιονδήποτε τρόπο, για παράδειγμα για το όφελος τρίτων μερών ή για εμπορικούς ή κερδοσκοπικούς σκοπούς. Ο Πελάτης δεν εξουσιοδοτείται να προβεί σε αλλαγή, αντιγραφή, τροποποίηση, αντίστροφη μεταγλώττιση, αποσυναρμολόγηση ή αντίστροφη μηχανική των Υπηρεσιών ή της Εφαρμογής, των ενσωματωμένων μερών ή του περιεχομένου και του πηγαίου κώδικα. Ομοίως, ο Πελάτης σε καμία περίπτωση δεν θα καταργήσει, αλλάξει, αποφύγει ή παραποιήσει τυχόν συσκευή προστασίας ή σύστημα ασφαλείας που έχει εγκατασταθεί στην Εφαρμογή.

Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι τα δικαιώματα πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας και τυχόν άλλα δικαιώματα ως προς τις Υπηρεσίες (συμπεριλαμβανομένων περιεχομένου, κειμένων, δεδομένων, βάσεων δεδομένων, εικόνων, φωτογραφιών, γραφικών, ήχων, βίντεο, ονομάτων, εμπορικών σημάτων, διακριτικών συμβόλων, σχεδίων, λογισμικού, διεπαφών κ.λπ.) και ως προς την Εφαρμογή, καθώς και τα στοιχεία της, αποτελούν ιδιοκτησία της SEAT MÓ, των δικαιοπαρόχων ή/και τρίτων μερών. Κατ’ αυτήν την έννοια, όταν ο Πελάτης συνάπτει σύμβαση για τις Υπηρεσίες, αποκτά μόνο τα απολύτως απαραίτητα δικαιώματα για τη χρήση των Υπηρεσιών, σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στους παρόντες Γενικούς Όρους.

Ο Πελάτης δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσει τις Υπηρεσίες, την Εφαρμογή και τα στοιχεία της κατά παράβαση των παρόντων Γενικών Όρων ή/και τυχόν άλλων όρων χρήσης, δικαιωμάτων τρίτων μερών ή/και νόμων που ισχύουν. Ο Πελάτης πρέπει να διακόψει τυχόν ακατάλληλη χρήση των Υπηρεσιών, της Εφαρμογής ή των στοιχείων της. Συγκεκριμένα, ο Πελάτης αναλαμβάνει την ευθύνη να μη διανείμει, αναπαραγάγει, επικοινωνήσει δημοσίως ή/και τροποποιήσει μέρος ή το σύνολο των Υπηρεσιών, της Εφαρμογής ή των στοιχείων της για οποιονδήποτε λόγο, καθώς και να μην προβεί σε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια που ενδέχεται να θίξει την εγκυρότητα οποιουδήποτε από τα ανωτέρω.

Η SEAT MÓ προστατεύει να προσωπικά δεδομένα που παρέχει ο Πελάτης. Η SEAT MÓ χρησιμοποιεί τα δεδομένα αποκλειστικά σύμφωνα με όσα επιτρέπει η νομοθεσία και ενημερώνει επαρκώς τον Πελάτη ανά πάσα στιγμή. Ο Πελάτης μπορεί να βρει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το θέμα στην Πολιτική Απορρήτου, η οποία είναι διαθέσιμη στη νομική ενότητα της Εφαρμογής.

Ο Πελάτης επιβεβαιώνει ότι συμμορφώνεται με τις προϋποθέσεις σύναψης σύμβασης και χρήσης των Υπηρεσιών, σύμφωνα με τις διατάξεις των παρόντων Γενικών Όρων και, συγκεκριμένα, με την Ενότητα 2.

Επιπλέον, ο Πελάτης ευθύνεται για τη χρήση των Υπηρεσιών χωρίς να παραβαίνει τους παρόντες Γενικούς Όρους, τους ειδικούς όρους που μπορεί να ισχύουν και τυχόν άλλους όρους χρήσης ή πολιτική απορρήτου της Εφαρμογής, καθώς και την ισχύουσα νομοθεσία και τα δικαιώματα τρίτων μερών ή εταιρειών.

Αν ο Πελάτης δεν είναι ο ιδιοκτήτης του Οχήματος, πριν από την εκτέλεση ενημερώσεων λογισμικού, είναι υπεύθυνος να βεβαιωθεί ότι εξουσιοδοτείται να προβεί σε αυτήν την ενέργεια. Ο Πελάτης μπορεί να βρει πληροφορίες σχετικά με την άδεια εκτέλεσης ενημέρωσης λογισμικού στις συμφωνίες που ισχύουν ανάμεσα στον Πελάτη και τον ιδιοκτήτη σχετικά με το Όχημα (π.χ. το συμφωνητικό μίσθωσης ή, αν πρόκειται για εταιρικό αυτοκίνητο, τις οδηγίες της εταιρείας για εταιρικά αυτοκίνητα ή τη σύμβαση εργασίας). Σε περίπτωση αμφιβολίας, ο Πελάτης πρέπει να εξασφαλίσει τη συναίνεση του ιδιοκτήτη του Οχήματος εκ των προτέρων για να εκτελέσει την ενημέρωση λογισμικού.

Σε περίπτωση που το Όχημα χρησιμοποιείται από εξουσιοδοτημένο τρίτο μέρος, για παράδειγμα μέλος οικογενείας ή υπάλληλο του Μισθωτή, ο Πελάτης λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα (π.χ. απόκτηση άδειας του εν λόγω τρίτου μέρους) για να διασφαλίσει ότι κατά τη σύνδεση του εν λόγω μέρους στις Υπηρεσίες, δεν παραβιάζονται τα δικαιώματα τρίτων μερών. Πρέπει να σημειωθεί ότι ο Πελάτης αποκτά πληροφορίες σχετικά με το Όχημα και, ως εκ τούτου (έμμεσα), σχετικά με το εν λόγω τρίτο μέρος (όπως συμπεριφορά χρήστη, τοποθεσία κ.λπ.). Τα μηνύματα προειδοποίησης σχετικά με το Όχημα ή/και τα μηνύματα σφάλματος που παραμένουν στο Όχημα εμφανίζονται στην Εφαρμογή, στην ενότητα που παρέχει πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του Οχήματος.

Ο Πελάτης δεσμεύεται να τηρεί τα δικαιώματα πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας ή οποιοδήποτε άλλο είδος δικαιώματος της SEAT MÓ ή οποιουδήποτε τρίτου μέρους σχετικά με τις Υπηρεσίες και την Εφαρμογή, σύμφωνα με τους καθορισμένους όρους της Ενότητας 11.

Ο Πελάτης φέρει ευθύνη προς τη SEAT MÓ για τυχόν παραβίαση ή παραβίαση που προκύπτει από τη χρήση των Υπηρεσιών από οποιοδήποτε άτομο εκτός του Πελάτη, απαλλάσσοντας τη SEAT MÓ από κάθε ευθύνη από τυχόν περιστάσεις που προκύπτουν από την εν λόγω ανεπαρκή χρήση.

Ο οδηγός του Οχήματος υποχρεούται να συμμορφώνεται με όλους τους ισχύοντες νόμους σχετικά με την οδική κυκλοφορία και ασφάλεια.

Η SEAT MÓ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν ζημιά που προκαλείται από τη χρήση των Υπηρεσιών από τον Πελάτη, κατά παράβαση των παρόντων Γενικών Όρων ή από ακατάλληλη χρήση. Τα ανωτέρω ισχύουν ειδικά αν αποσπασθεί η προσοχή του οδηγού του Οχήματος κατά την οδήγηση, λόγω χρήσης των Υπηρεσιών ή της Εφαρμογής και, ως αποτέλεσμα, προκληθεί ατύχημα.

Συγκεκριμένα, λόγω της ψηφιακής φύσεως των πληροφοριών που παρέχει η SEAT MÓ, στο πλαίσιο της παροχής των Υπηρεσιών και της πιθανότητας σφαλμάτων στην αποθήκευση και τη μετάδοση των εν λόγω πληροφοριών μέσω του διαδικτύου, η SEAT MÓ δεν εγγυάται την ενημέρωση, ακρίβεια, αξιοπιστία, ορθότητα και ποιότητα των πληροφοριών που μεταφέρονται ή παρέχονται στον Πελάτη μέσω των Υπηρεσιών. Υπό την έννοια αυτή, εκτός από τις περιπτώσεις που προβλέπεται ρητά στην ισχύουσα νομοθεσία, η SEAT MÓ δεν φέρει ευθύνη για την ενημέρωση, ακρίβεια, αξιοπιστία, ορθότητα και ποιότητα των δεδομένων και πληροφοριών που παρέχονται μέσω των Υπηρεσιών, καθώς και των δεδομένων που παρέχονται από τρίτα μέρη.

Σχετικά με πληροφορίες, δεδομένα, εικόνες και άλλο περιεχόμενο που παρέχεται από τρίτα μέρη στο πλαίσιο της παροχής των Υπηρεσιών, ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι η SEAT MÓ δεν ελέγχει ούτε τροποποιεί το περιεχόμενο των εν λόγω δεδομένων καθώς και οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο και πληροφορίες.

Η SEAT MÓ δεν φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε περίσταση μπορεί να επηρεάσει τις Υπηρεσίες, η οποία προέρχεται από προβλήματα στη σύνδεση των δεδομένων τρίτων μερών. Εν προκειμένω, η SEAT MÓ δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση διακοπής τεχνολογίας (Technology Sunset), όπως περιγράφεται στην Ενότητα 4.2.5. Ωστόσο, η SEAT MÓ θα ενημερώσει γραπτώς τον Πελάτη, μόλις λάβει γνώση για την επικείμενη διακοπή τεχνολογίας, σχετικά με την ημερομηνία που αναμένεται να διακοπεί η διαθεσιμότητα της επηρεαζόμενης τεχνολογίας.

Η SEAT MÓ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν ζημιά η οποία προκαλείται από την επιλογή ανεπαρκούς κωδικού πρόσβασης σύνδεσης στον Λογαριασμό Χρήστη του Πελάτη ή από ανεπαρκή προστασία κωδικού πρόσβασης. Επίσης, η SEAT MÓ δεν φέρει ευθύνη για ζημιές που προκαλούνται από τρίτα μέρη, στα οποία ο Πελάτης έχει παραχωρήσει πρόσβαση στις Υπηρεσίες.

Με την επιφύλαξη της ανωτέρω Ενότητας 13 και του Δικαιώματος Υπαναχώρησης του Πελάτη, υπό την προϋπόθεση ότι οι Υπηρεσίες έχουν εγκατασταθεί σωστά και για τη διάρκεια της αντίστοιχης σύμβασης, η SEAT MÓ φέρει ευθύνη προς τον Πελάτη σε περίπτωση που οι Υπηρεσίες (i) δεν συμμορφώνονται με την περιγραφή και τις ιδιότητες που διατέθηκαν στον Πελάτη στους παρόντες Γενικούς Όρους και τις ειδικές προϋποθέσεις που αναφέρθηκαν στην Εφαρμογή πριν από τη σύμβαση, τα οποία θα πρέπει να έχουν την ίδια ποιότητα και χαρακτηριστικά με παρόμοιες υπηρεσίες και υπό την προϋπόθεση ότι ο Πελάτης δεν έχει αποδεχτεί ρητά οποιαδήποτε απόκλιση συγκεκριμένου χαρακτηριστικού από την εν λόγω συμμόρφωση, (ii) δεν είναι κατάλληλες για τις συνήθεις χρήσεις για τις οποίες προορίζονται (συμπεριλαμβανομένων των χρήσεων για τις οποίες παρέχονται παρόμοιες υπηρεσίες, λαμβάνοντας υπόψη τα υπάρχοντα τεχνικά πρότυπα), (iii) δεν παρέχονται με επαρκείς οδηγίες (τις οποίες ο Πελάτης ευλόγως αναμένει να λάβει) και (iv) δεν παρέχονται με σχετικές ενημερώσεις, όπου υποδεικνύεται από τη σύμβαση.

Η SEAT MÓ θα παρέχει όλες τις απαραίτητες ενημερώσεις, συμπεριλαμβανομένων ενημερώσεων ασφαλείας, για τη διατήρηση της συμμόρφωσης των Υπηρεσιών, κατά την Περίοδο της ισχύουσας συμβατικής Υπηρεσίας, όπως ορίζεται στις συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Τα ανωτέρω δεν ισχύουν αν ο Πελάτης δεν εγκαταστήσει τις ενημερώσεις που διατίθενται από τη SEAT MÓ εντός εύλογης περιόδου, υπό την προϋπόθεση ότι η SEAT MÓ έχει ενημερώσει σχετικά τον Πελάτη για τις εν λόγω ενημερώσεις και οι σχετικές οδηγίες που παρέχονται είναι ακριβείς.

Σε περίπτωση έλλειψης συμμόρφωσης των Υπηρεσιών, ο Πελάτης έχει δικαίωμα αποκατάστασης της συμμόρφωσης των Υπηρεσιών, π.χ. με ενημέρωση, αποκαθιστώντας τη συνεχή παροχή ή εξαλείφοντας την περιορισμένη απόδοση (ταχύτητα). Αν (i) η SEAT MÓ αρνηθεί ή αποτύχει τη συμμόρφωση εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και χωρίς σημαντική αναστάτωση για τον Πελάτη (ii) ή όπου η έλλειψη συμμόρφωσης είναι τόσο σοβαρής φύσεως που είναι παράλογο για τον Πελάτη να ζητήσει πρώτα διόρθωση, δικαιούται (α) στην περίπτωση Υπηρεσιών έναντι πληρωμής, ανάλογη μείωση της τιμής, όπου υπάρχει, για τη χρονική περίοδο κατά την οποία το ψηφιακό περιεχόμενο ή η ψηφιακή υπηρεσία δεν ήταν σε συμμόρφωση και (β) εκτός αν η έλλειψη συμμόρφωσης είναι ελάχιστη, να καταγγείλει τη σύμβαση, σύμφωνα με την Ενότητα 3.7. Η μείωση τιμής ή επιστροφή χρημάτων είναι ανάλογη, εφόσον αποτυπώνει τη μείωση στην αξία της Υπηρεσίας, σε σύγκριση με την αξία που θα είχε το ψηφιακό περιεχόμενο ή η ψηφιακή υπηρεσία, αν ήταν σε συμμόρφωση.

Κατά παρέκκλιση από τους κανονισμούς της ανωτέρω Ενότητας 15.1, η SEAT MÓ δεν φέρει ευθύνη για την έλλειψη συμμόρφωσης που προκύπτει αποκλειστικά από αποτυχία του Πελάτη να εγκαταστήσει την ενημέρωση μέσα σε εύλογο χρόνο, υπό την προϋπόθεση ότι η αποτυχία εγκατάστασης από τον Πελάτη δεν οφείλεται σε έλλειψη ή αδυναμίες στις οδηγίες εγκατάστασης που παρέχει η SEAT MÓ.

Για τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων του σύμφωνα με την παρούσα Ενότητα 15, ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της SEAT MÓ.

Η σύμβαση των Υπηρεσιών είναι πάντοτε συνδεδεμένη με το Όχημα και, συνεπώς, ο Πελάτης δεν έχει το δικαίωμα εκχώρησης των Υπηρεσιών σε άλλο Όχημα. Σε περίπτωση πώλησης ή άλλης οριστικής μεταβίβασης του Οχήματος σε τρίτο αγοραστή (ο «Αγοραστής»), ο Πελάτης πρέπει να προβεί στις εξής ενέργειες:

1.  Μεταβίβαση της σύμβασης Υπηρεσιών στον Αγοραστή,

2.   Διαγραφή όλων των προσωπικών δεδομένων που είναι αποθηκευμένα στο Όχημα και

3.  Ανάκληση του Οχήματος από τον Λογαριασμό Χρήστη μέσω της Εφαρμογής.

Ο Αγοραστής μπορεί να χρησιμοποιήσει τις Υπηρεσίες, αφού δημιουργήσει Λογαριασμό Χρήστη, αποκτώντας και ενεργοποιώντας τις Υπηρεσίες, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις των Γενικών Όρων.

Η ισχύς της μεταβίβασης της Σύμβασης Υπηρεσιών στον Αγοραστή ενδέχεται να υπόκειται στην έγκριση της SEAT MÓ, η οποία δεν θα απορριφθεί χωρίς λόγο. Η Επιβεβαίωση Παραγγελίας για τις Υπηρεσίες που θα αποσταλεί στον Αγοραστή, όπως ορίζεται στο παρόν έγγραφο, αποτελεί απόδειξη της έγκρισης εκ μέρους της SEAT MÓ για την εκχώρηση της σύμβασης.

Ο Χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει με την Εξυπηρέτηση Πελατών SEAT MÓ με τα εξής μέσα επικοινωνίας: (i) μέσω email [support.my@seatmo.com] ή (ii) μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση Autovía A2 Km.585 08760 Martorell (Βαρκελώνη).

Η παρούσα Ενότητα ‎18 ισχύει μόνο για τους καταναλωτές με κατοικία ή τόπο συνήθους διαμονής σε κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δεν επηρεάζει τις νομοθετικές ρυθμίσεις σχετικά με την εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών που ενδέχεται να ισχύει σε χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Οι παρόντες Γενικοί Όροι διέπονται από το κοινό ισπανικό δίκαιο. Αν ο Πελάτης είναι καταναλωτής, ισχύει η νομοθεσία του τόπου διαμονής ή του τόπου συνήθους διαμονής του καταναλωτή κατά την εκτέλεση της σύμβασης.

Οποιαδήποτε διένεξη σχετικά με την παρούσα συμβατική σχέση υποβάλλεται στα αρμόδια δικαστήρια της Βαρκελώνης (Ισπανία). Παρά τα οριζόμενα ανωτέρω, αν ο Πελάτης ενεργήσει ως καταναλωτής, οι εν λόγω διενέξεις υποβάλλονται στα δικαστήρια του τόπου διαμονής του καταναλωτή.

Ο χρήστης, σε περίπτωση που δράσει ως καταναλωτής, μπορεί επίσης να υποβάλλει οποιαδήποτε διένεξη προκληθεί ή σχετίζεται με τους παρόντες Γενικούς Όρους σε μια διαδικασία εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (ΕΕΔ). Μπορείτε να βρείτε τη λίστα με τις πλατφόρμες ΕΕΔ που διατίθενται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στον ακόλουθο σύνδεσμο:  https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

Παρά τα οριζόμενα ανωτέρω, η SEAT MÓ δεν δεσμεύεται ούτε υποχρεούται να συμμετέχει σε διαδικασίες ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών ενώπιον οργανισμού διαιτησίας του καταναλωτή.

Αν τυχόν όρος ή διάταξη των παρόντων Γενικών Όρων κριθεί άκυρος, παράνομος ή μη εκτελεστός, οι υπόλοιποι όροι και διατάξεις δεν επηρεάζονται, υπό την προϋπόθεση ότι τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις που προκύπτουν από τους παρόντες Γενικούς Όρους δεν επηρεάζονται ουσιαστικά. Για τον σκοπό αυτό, οποιαδήποτε περίσταση προκαλεί σοβαρή ζημιά στα συμφέροντα οποιουδήποτε μέρους ή σε σχέση με τον σκοπό των παρόντων Γενικών Όρων θεωρείται ότι επηρεάζει ουσιαστικά. Οι εν λόγω επηρεαζόμενες Ενότητες θα αντικατασταθούν ή θα ενσωματωθούν σε άλλες Ενότητες που, σύμφωνα με την νομοθεσία, έχουν τον ίδιο σκοπό με τις Ενότητες που έχουν αντικατασταθεί.

Κατά τη χρήση του Λογαριασμού Χρήστη και των Υπηρεσιών, ο Πελάτης δεσμεύεται να συμμορφώνεται με όλες τις ισχύουσες διατάξεις, τους νόμους και τους κανονισμούς εξωτερικού εμπορίου και ελέγχου των εξαγωγών. Εκτός από τις εθνικές διατάξεις, τους νόμους και τους κανονισμούς εξωτερικού εμπορίου και ελέγχου των εξαγωγών, μπορεί να ισχύουν και οι διατάξεις, οι κανόνες και οι κανονισμοί ελέγχου των εξαγωγών της ΕΕ, καθώς και εξωεδαφικοί ισχύοντες κανονισμοί ελέγχου εξαγωγών και επιβολής κυρώσεων των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής και άλλων χωρών. Επίσης, ο Πελάτης ευθύνεται για τη συμμόρφωση με τυχόν ισχύουσες τοπικές διατάξεις, νόμους και κανονισμούς που σχετίζονται με την εισαγωγή, εξαγωγή ή επανεξαγωγή των ψηφιακών υπηρεσιών και σχετικών προϊόντων, λογισμικού και τεχνολογιών.

Ο Πελάτης αναγνωρίζει και επιβεβαιώνει περαιτέρω ότι, με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς και διατάξεις ελέγχου εξαγωγών και επιβολής κυρώσεων, στον βαθμό που η τήρησή τους είναι νομικά συμβατή, δεν απαγορεύεται να λάβει ή να χρησιμοποιήσει (τις) ψηφιακές υπηρεσίες και τα σχετικά προϊόντα, το λογισμικό ή τις τεχνολογίες.