Οι πωλήσεις SEAT σημείωσαν μεγάλη αύξηση και τον μήνα Νοέμβριο. Η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία ξεπέρασε πάλι το φράγμα των 40.000 μονάδων τον περασμένο μήνα, σημειώνοντας συνολικά 40.400 πωλήσεις ή 18,7% περισσότερες από τον αντίστοιχο μήνα του 2016 (34,000). Για ακόμη μια φορά, οι θετικές επιδόσεις στη Γερμανία (+25.6%) και Ισπανία (+19.8%) ενίσχυσαν σημαντικά τα αποτελέσματα, μαζί και με άλλες αγορές όπως η Τουρκία (+58.0%), το Βέλγιο (+30.0%), η Ολλανδία (+29.5%) και η Πολωνία (+29.1%). 

Με ένα μήνα ακόμη πριν το τέλος του 2017, η SEAT έχει ήδη ξεπεράσει το συνολικό όγκο πωλήσεων του 2016.

Φέτος οι συνολικές πωλήσεις SEAT σημειώνουν άνοδο κατά 14,7%, μόλις ένα μήνα πριν το τέλος του 2017. Από τον Ιανουάριο έως τον Νοέμβριο, η SEAT καταγράφει 435.500 πωλήσεις ή 56.000 περισσότερες από την αντίστοιχη περίοδο του 2016 (379,500). Με αυτό το αποτέλεσμα, η μάρκα έχει ήδη ξεπεράσει τον αριθμό πωλήσεων που επιτεύχθηκε συνολικά το 2016 (409.000 πωλήσεις).

Ο SEAT Vice-President Sales and Marketing, Wayne Griffiths επεσήμανε ότι «το Νοέμβριο διατηρήσαμε τις επιδόσεις ανάπτυξης του Οκτωβρίου. Ολοκληρώνουμε ένα πολύ θετικό τελευταίο τρίμηνο, το οποίο μεταφράζεται σε ένα ασυναγώνιστο τελικό αποτέλεσμα για ένα έτος που έχουμε πια καταστεί ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρώπη. Έχοντας ήδη υπερβεί τις συνολικές πωλήσεις του 2016, όταν υπολείπεται ένας μήνας ακόμη πριν το τέλος του έτους, πετύχαμε ένα εξαιρετικό επίτευγμα χάρη στην επέκταση και ανανέωση της γκάμας καθώς στη σκληρή δουλειά που επιτελεί ολόκληρη η ομάδα της SEAT καθώς και το δίκτυο αντιπροσώπων μας».

Ρεκόρ πωλήσεων μέχρι τον Νοέμβριο σε Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Τουρκία, Αυστρία, Ελβετία, Ισραήλ και Τσέχικη Δημοκρατία.

Επτά από τις δώδεκα κύριες αγορές της SEAT σημείωσαν τα υψηλότερα ποσοστά αύξησης πωλήσεων όλων των εποχών την φετινή περίοδο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου: Γερμανία με 94.900 πωλήσεις (+14.8%), Ηνωμένο Βασίλειο με 52.300 πωλήσεις (+18,3%), Τουρκία με 19.400 πωλήσεις (+13,4%), Αυστρία με 16.600 πωλήσεις (+16,5%), Ελβετία με 9.400 πωλήσεις (+33,7%), Ισραήλ με 8.300 πωλήσεις (+5,8%) και Τσέχικη Δημοκρατία με 7.800 πωλήσεις (+5,2%). Η Ισπανία, παραμένει η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της μάρκας μετά τη Γερμανία με 88.400 πωλήσεις, 21,3% περισσότερες από το 2016.

Και για την Ελλάδα ο Νοέμβριος ήταν ένας ακόμα μήνας που έκλεισε για τη SEAT με θετικό πρόσημο. Mε 101 συνολικά ταξινομήσεις, η μάρκα κατέγραψε αύξηση της τάξης του 90% σε σχέση με την επίδοσή της τον Νοέμβριο της περσινής χρονιάς (53 ταξινομήσεις). Στο 11μηνο, η SEAT καταγράφει στη χώρα μας συνολικά 1.794 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 2,2%, έχοντας ήδη ξεπεράσει τη συνολική επίδοση του 2016 (1.780 ταξινομήσεις). Στις λιανικές ταξινομήσεις η αύξηση είναι πραγματικά θεαματική με 898 ταξινομήσεις και 2,4% μερίδιο, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 48% σε σχέση με το 11μηνο του 2016.        

Το SEAT Ibiza υποψήφιο για το βραβείο "Car of the Year Award in Europe 2018".

Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η SEAT έχει ένα από τα νέα μοντέλα της, το Ibiza, ανάμεσα στους επτά φιναλίστ για τον τίτλο “Car of the Year Award in Europe 2018”. Ο νικητής θα ανακοινωθεί στις 8 Μαρτίου στο 88ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η αναγνώριση αυτή έρχεται σε ένα πολύ ξεχωριστό έτος για τη SEAT. Η εταιρεία πρόκειται να συνεχίσει με τη μεγαλύτερη προϊοντική επιθετική πολιτική η οποία ξεκίνησε το 2016 με το Ateca και συνεχίστηκε φέτος με το Leon, το Ibiza και το νέο crossover Arona. To 2018 η SEAT θα ολοκληρώσει αυτή τη πολιτική της με το λανσάρισμα του νέου μεγάλου SUV, με δυνατότητα 7- θέσιας διαμόρφωσης.