en:Εταιρεία:News & Events:Company:Axel Andorff, new SEAT Vice-president for R&D GR/EL

Νέος διορισμός

Axel Andorff, ο νέος Αντιπρόεδρος R&D της SEAT.

Ο Axel Andorff είναι ο νέος Αντιπρόεδρος της SEAT για το R&D και αναλαμβάνει τα νέα του καθήκοντα την 1η Μαρτίου. Με σχεδόν 20 χρόνια εμπειρίας στην αυτοκινητοβιομηχανία Daimler, ο νέος Αντιπρόεδρος θα κατευθύνει τα έργα καινοτομίας της SEAT, ειδικά αυτά που αφορούν τη συνδεσιμότητα και την ηλεκτροκίνηση, καθώς και την προώθηση λύσεων και νέων μορφών κινητικότητας.

Ως νέος Αντιπρόεδρος της SEAT R&D, θα αναφέρεται απευθείας στον Πρόεδρο της εταιρείας, Luca de Meo και θα είναι μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής. Διαδέχεται τον Dr. Matthias Rabe, ο οποίος αναλαμβάνει τη διεύθυνση Technical Development Operations της Volkswagen μετά από 8 χρόνια θητείας στην ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Ο νέος Αντιπρόεδρος διαθέτει 20ετή προηγούμενη εμπειρία στην Daimler.

«Θα θυμόμαστε τον Matthias Rabe στη SEAT. Το έργο που έχει επιτελέσει για το προϊόν, μας έχει καταστήσει ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρώπη εδώ και αρκετά χρόνια και τώρα προχωράμε στο επόμενο στάδιο. Ο Axel Andorff, τον οποίο καλωσορίζω θερμότατα, θα έχει τον συναρπαστικό στόχο να ενοποιήσει τα μελλοντικά projects που ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη και να συνεχίσει να προωθεί την καινοτομία ως βάση για τον μετασχηματισμό που εφαρμόζουμε και που καθιστούν τη SEAT ήδη από σήμερα μια future-proof εταιρεία»,  διαβεβαίωσε ο de Meo.

Ποιος είναι ο νέος αντιπρόεδρος R&D και γιατί είναι υπεύθυνος;

Ο Αντιπρόεδρος της SEAT R&D είναι υπεύθυνος για τους τομείς Σχεδίασης και το Τεχνικό Κέντρο, το κέντρο γνώσεων όπου εργάζονται περισσότεροι από 1.000 μηχανικοί για την ανάπτυξη της καινοτομίας στα αυτοκίνητα και την προώθηση μελλοντικών λύσεων κινητικότητας.

Ο Andorff, 46 ετών, είναι Mechanical and Economics Engineer με πτυχίο από το  Πανεπιστήμιο του Kaiserslautern (Γερμανία). Έχει αποκτήσει όλη την επαγγελματική του κατάρτιση στη Daimler, όπου ξεκίνησε το 2000. Μέχρι τον περασμένο Φεβρουάριο και για πέντε χρόνια ήταν υπεύθυνος για την ηλεκτρική και compact αρχιτεκτονική των αυτοκινήτων της Mercedes-Benz. Παλαιότερα κατείχε διάφορες θέσεις της Mercedes-Benz R&D και Purchasing. Μεταξύ άλλων ήταν επικεφαλής των μοντέλων πρώτης γενιάς GLA, CLA και CLA Shooting Brake. Επιπλέον, προώθησε την Daimler στην αγορά της Κίνα, όπου ηγήθηκε της δημιουργίας του εκεί δικτύου της εταιρείας.